پیام تسلیت مدیران استانی حوزه های علمیه خواهران در پی ارتحال آیت الله ناصری
304391

مدیران استانی حوزه های علمیه خواهران، در پی ارتحال آیت الله ناصری(ره) با صدور پیامی درگذشت این عالم وارسته و پرهیزگار و فقیه مجاهد را تسلیت گفتند.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، جمعی از مدیران حوزه های علمیه خواهران در استان های کشور، با صدور پیامی درگذشت آیت‌الله محمدعلی ناصری دولت‌آبادی، استاد اخلاق و فقیه مجاهد را تسلیت گفتند.

 متن پیام ها بدین شرح است:

استان تهران:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

اذا مات العالم ثلم فی الاسلام ثلمة لایسدها شیء

خبر مؤلمه ارتحال عالم جلیل القدر، فقیه مجاهد و استاد اخلاق مرحوم آیت الله حاج شیخ محمد علی ناصری(رضوان الله تعالی علیه) از یاران وفادار حضرت امام(رحمت الله علیه) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) موجب تأثر فراوان گردید.

آن عالم بزرگوار سراسر عمر با برکت خود را در خدمت به اسلام ناب و انقلاب و خدمت به حوزه‌های علمیه و ترویج فرهنگ اهلبیت علیهم السلام سپری نمود.

مرحوم آیت الله ناصری(رضوان الله تعالی علیه) با همه وزانت علمی و جایگاه حوزوی، تکلیف انقلابی و ایمانی خود را ادا کرد و در عین حال از درس و تربیت شاگردان دور نماند.

اینجانب این ضایعه را به پیشگاه حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف)، رهبر معظم انقلاب، به ویژه خاندان گرامی ایشان، مردم شریف استان اصفهان، روحانیت عظیم الشأن و همه‌ ارادتمندان و شاگردان آن مرحوم تسلیت می گویم و علوّ درجات ایشان را از خداوند متعال مسألت می نمایم.

محمد حسین کبیریان

مدیر حوزه علمیه خواهران استان تهران

****************************

استان فارس:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

ارتحال عالم وارسته و جلیل القدر حضرت آیت‌الله آقای محمد ناصری(ره) موجب کمال تأسف و تأثر گردید.

این عالم پارسا مدّرسی عالیقدر و استاد اخلاقی نافذ و مهربان و برای عموم مردم و ارادتمندان ایشان، اسوه‌ای عامل در تقوا و تهذیب و برای سالکان طریق، راهنمایی دلسوز در پیمودن راه تزکیه نفس و سلوک الی الله بودند و اکنون خلأ وجودی این عالم عارف، خسارتی بزرگ برای همه ماست.

مقام اخلاص و صفای نفس و ارادت و دلباختگی زایدالوصف ایشان به قطب عالم امکان حضرت بقیة‌الله الأعظم ارواح العالمین له الفداء، بی‌شک در کارنامۀ حیات پربرکت این عالم ربّانی، درسی ماندگار برای همۀ حوزویان و سربازان حضرت ولیّ عصر«علیه آلاف التحیة و السلام» است و اینک نیز مایۀ علوّ درجۀ ایشان در حضور پرورگار مهربان است.

مدیریت حوزه علمیه خواهران استان فارس این مصیبت را به پیشگاه حضرت ولی الله الأعظم«عجل‌الله‌فرجه‌الشریف» و به همۀ شاگردان، ارادتمندان، تربیت یافتگان این عالم بزرگ و مردم شریف اصفهان و همچنین به بیت گرامی ایشان تسلیت و تعزیت عرض کرده و از خداوند متعال برای ایشان علوّ درجات و حشر  با ارواح مطهّر معصومین«صلوات‌الله‌علیهم‌اجمعین» و برای بازماندگان و بیت مکرم ایشان صبر مسالت می نماید.

عبدالرضا محمودی

مدیر حوزه علمیه خواهران استان فارس

****************************

استان زنجان:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خبر جانسوز ارتحال عالم عالیقدر، فقیه مجاهد و استاد گرانقدر مرحوم آیت الله حاج شیخ محمد علی ناصری(رضوان الله تعالی علیه) از یاران وفادار حضرت امام(رحمت الله علیه) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) موجب تأثر فراوان گردید.

آن عالم بزرگوار سراسر عمر با برکت خود را در خدمت به اسلام ناب و انقلاب و خدمت به حوزه‌های علمیه و ترویج فرهنگ اهلبیت علیهم السلام سپری نمود.

این عالم بزرگوار و معلم اخلاق با بهره‌مندی از تواضع و خضوع، بیان اثرگذار و نافذی را در این جهت به کار می‌بردند. برای این عالم ربّانی علّو درجات و حشر با حضرت اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام و برای بازماندگان و علاقمندان آن فقید فرزانه، صبر و اجر را از درگاه خداوند علیم و قدیر مسئلت می‌کنم.

حسن صادقی

مدیر حوزه علمیه خواهران استان زنجان

****************************

استان قم:

رسولُ‌اللّه ِصلی‌الله‌علیه‌وآله:

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَهٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَهِ. کنز العمّال، ج۶۰، ص۲۸۷

بانهایت تألّم و تأثّر عروج ملکوتی عالمی پارسا و پرهیزگار، فقیهی مبارز و دلسوز، عاشق و دلباخته اهل بیت عصمت و طهارت حضرت آیت‌الله محمدعلی ناصری را به محضر مبارک حضرت بقیه‌الله‌الاعظم "ارواح من سواه‌فداه"، مقام معظم رهبری و تمامی ارادتمندان ایشان بالاخص عموم طلاب حوزه‌های علمیه و مردم اصفهان تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم.

حقیقتاً فقدان این عالم ربانی ثلمه‌ای جبران‌ناپذیر برای حوزه‌های علمیه و جهان اسلام است.

ازخدای متعال خواستارم  روح بلند این عالم پارسا را با اولیائش محشور فرماید و به خانواده و دوستداران ایشان اجر و صبر عنایت فرماید.

 زهرا عزیزاللهی

 سرپرست حوزه علمیه خواهران استان قم

****************************

استان قزوین:

الَّذِینَ تَتَوَفَّاهُمُ الْمَلَائِکَةُ طَیِّبِینَ یَقُولُونَ سَلَامٌ عَلَیْکُمُ ادْخُلُوا الْجَنَّةَ بِمَا کُنْتُمْ تَعْمَلُونَ

ضایعه عظیم فقدان و رحلت عالم وارسته و پرهیزگار، استاد اخلاق و پشتیبان همیشه ولایت آیت الله محمد علی ناصری(ره) موجب تأثر و تأسف فراوان شد.

این عارف بصیر و سالک خبیر، عمر پربرکت خود را در تبلیغ و ترویج علوم و معارف اسلامی و فرهنگ غنی اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و نیز تعمیق سجایای اخلاقی و معنوی بویژه در میان جوانان و حوزه‌های علمیه سپری و سالیان متمادی در راه تعالی ارزش‌های دینی، اخلاقی و ولایی در جامعه اسلامی طی نمود.

فقدان این عالم حکیم و روشن ضمیر که ثلمه ای بزرگ برای جهان اسلام است را به محضر حضرت بقیه الله اعظم (عج)، رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی، مراجع عظام تقلید، حوزه‌های علمیه، جامعه قرآنی کشور و عموم ملت شریف ایران اسلامی و بیت مکرم و معزز ایشان تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای آن فقید سعید رضوان و رحمت واسعه الهی و برای عموم بازماندگان و سوگواران ارجمند صبر، شکیبایی و سکینه قلبی مسئلت می‌نمایم.

رضا کاظملو

مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین

****************************

استان البرز:

بسم الله الرحمن الرحیم

اِنَّمَا یَخْشَی اللهَ مِنْ عِبَادِهِ الْعُلَمَاءُ

"فَقِیهٌ وَاحِدٌ أَشَدُّ عَلَی اَلشَّیْطَانِ مِنْ أَلْفِ عَابِدٍ"

در نهایت تاسف و تاثر باخبر شدیم روح بلند عالم ربانی، روحانی فرزانه و عارف بالله، حضرت آیت الله العظمی ناصری (قدس الله نفسه الزکیة) به ملکوت اعلا پیوست.

بدون شک فقدان آن عارف وارسته برای جامعه علمی و اخلاقی جبران پذیر نخواهد بود.

این مصیبت جانگداز را به محضر حضرت ولی عصر(ارواحنا له الفداه)، مقام معظم رهبری(دامت برکاته)، جامعه حوزویان، عموم شیعیان جهان و بیت شریف ایشان تسلیت عرض نموده و برای آن عالم فرزانه، علو درجات و حشر با حضرت ابا عبدالله الحسین(علیه السلام) را مسئلت می نماییم.

رحمة الله الواسعة و غفرانه علیه واسکنه فسیح جناتک، وصبر أهله وأحبابه.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان البرز

****************************

استان کرمان

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

ارتحال مجتهد جلیل القدر و سالک الی الله حضرت آیت الله ناصری موجب تأثر بسیار گردید.

حیات پربرکت آن عالم زاهد، مظهر أتَمّ تهذیب و تقوا بوده و صفای نفس و ارادت ایشان به محضر حضرت حجت عجل الله تعالی فرجه الشریف از مصادیق شیفتگان ناب و مقربان خالص درگاه الهی است.

تلاش های ارزنده آن عالم وارسته در مسیر تببین فرهنگ انتظار و تربیت فرزندان صالح حضرت بقیه الله عج الله تعالی شریف درسی آموزنده و ارزشمند برای همگان است.

فقدان این عالم پارسا را محضر حضرت حجه ابن الحسن العسکری عجل الله تعالی فرجه الشریف، مقام معظم رهبری مدظله العالی، بیت مکرم ایشان، مردم ولایتمدار اصفهان و حوزه های علمیه تسلیت عرض نموده و از خداوند منان، غفران و رحمت الهی برای آن فقید سعید و صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان و دوستداران ایشان مسألت می نمایم.

مرحمت محمدی

مدیر حوزه علمیه خواهران استان کرمان

****************************

استان گلستان:

إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَةِ

خبر رحلت عالم ربانی و روحانی پارسا آیت الله ناصری(رحمه‌الله‌علیه) موجب تالم و تاثر فراوان شد.

سال‌ها زندگی سراسر افتخار آن عالم برجسته، استاد اخلاق و روحانی فداکار در سنگر دفاع از اسلام و انقلاب با تربیت شاگردان برجسته و ممتاز در حوزه‌های علمیه، کارنامه درخشانی از عمر با برکت آن عالم جلیل‌القدر به یادگار گذاشته است.

قلم توانا و زبان گویای ایشان در بیان معارف اسلامی به همراه آراستگی به فضائل اخلاقی و قلب آکنده از محبت اهل بیت(علیهم‌السلام)، هیچ گاه از یاد ارادتمندان ایشان نخواهد رفت.

امید است خداوند متعال در ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(علیه السلام)، از خزائن رحمت بی‌منتهای خویش و به مزد سال‌ها فعالیت علمی و تبلیغی، تقوا، روحیه جهادی و انقلابی آن مرحوم، علو درجات معنوی را در جوار اولیاء و خاصان خود برایشان مقدّر فرمایند.

اینجانب درگذشت آن استاد وارسته را خدمت رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه‌ای(دامت‌برکاته)، علما، اساتید و طلاب حوزه‌های علمیه، شاگردان و دوستداران ایشان، مردم ولایتمدار اصفهان و بیت معظّم و مکرّم آن عالم وارسته تسلیت عرض نموده؛ از خداوند منان برای ایشان علوّ درجات و حشر با اولیاءالله را مسئلت دارم.

سیده نفیسه حسینی واعظ

مدیر حوزه علمیه خواهران استان گلستان

****************************

استان هرمزگان:

إنا لله و إنا إلیه راجعون

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَةِ.

ارتحال عالم ربانی، استادبرجسته اخلاق حضرت آیت الله ناصری(رحمت الله علیه) را به محضر امام زمان (علیه السلام)  حوزه‌های علمیه و همه شاگردان وعلاقمندان ایشان تسلیت عرض می نمایم.

از خدای منان علو درجات آن فقید سعید و حشر با موالیانش را مسالت دارم.

جواد اسماعیل نیا

مدیر حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان

****************************

استان سمنان:

بسم الله الرحمن الرحیم

"إِذا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌإِلَی یَوْمِ الْقِیَامَةِ."

ارتحال ملکوتی عالم ربانی و استاد اخلاق مرحوم حضرت آیت الله حاج شیخ محمد علی ناصری(رضوان الله تعالی علیه) ضایعه‌ای برای حوزه‌های علمیه و ملت شریف ایران اسلامی می باشد.

آن عالم جلیل القدر و وارسته، عمر پر برکت خویش را در راه اعتلای فرهنگ شیعی و تربیت اسلامی شیعیان مکتب امام صادق علیه السلام  صرف کرد.

این ضایعه را به حضرت بقیة الله الاعظم صلوات‌الله علیه و رهبر عالیقدر انقلاب دام ظله الشریف، حوزه های علمیه و وابستگان به بیت شریف آن عالم ربانی تسلیت عرض نموده و برای بازماندگان ایشان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نمایم.

    والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

                       مهدی نجم

  مدیر حوزه علمیه خواهران استان سمنان

 

برچسب‌ها