برگزاری نشست هم اندیشی مدیران مدارس علمیه خواهران استان همدان/تهذیب و تربیت طلاب در اولویت قرار گیرد
304700

سرپرست حوزه علمیه خواهران استان همدان در نشست "هم اندیشی مدیران مدارس علمیه خواهران استان همدان" گفت: تهذیب و تربیت طلاب در اولویت قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، خانم معصومه ناطقی خمسه، سرپرست حوزه علمیه خواهران استان همدان در نشست "هم اندیشی مدیران مدارس علمیه خواهران استان همدان" که در مدیریت این حوزه علمیه برگزار شد، گفت: برنامه محوری در حوزه های علمیه، اخلاق و تربیت باشد و مدیران باید تهذیب و تربیت طلاب را در اولویت قرار دهند.

وی با بیان اینکه اخلاق محوری در حوزه های علمیه، خود بزرگترین الگوی آموزشی برای کارمندان و طلاب است، افزود: برای تحقق این امر، نیاز به مراقبه شخصی مدیران و توصیه‌ی آن به کارکنان و اساتید و در نتیجه انتقال آن به طلاب است.

سرپرست حوزه علمیه خواهران استان همدان، از مدیران درخواست توجه ویژه به دانش آموختگان داشته باشند و تصریح داشت: جامعه دانش آموختگان، بزرگترین سرمایه انسانی حوزه های علمیه است و باید برنامه ریزی دقیق برای بهره بری و ورود این قشر به جامعه انجام شود.

در پایان این نشست، معاونین مدیریت حوزه علمیه خواهران همدان و مدیران مدارس علمیه استان به بیان نظرات و پیشنهادت خود جهت پیشبرد بهتر اهداف حوزه های علمیه خواهران پرداختند.

برچسب‌ها