پیام تبریک مدیران استانی حوزه‌های علمیه خواهران به حجت الاسلام و المسلمین فاضل
304942

مدیران استانی حوزه های علمیه خواهران در پیام های جداگانه ای، انتصاب حجت الاسلام و المسلمین مجتبی فاضل را به سمت «مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور» تبریک گفتند.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، با تصویب شورای سیاستگذاری حوزه های علمیه خواهران، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی فاضل، که پیش از این به عنوان سرپرست حوزه های علمیه خواهران معرفی شده بود، به عنوان مدیر این مجموعه حوزوی معارفه شد.

مدیران حوزه های علمیه خواهران در استان های مختلف، در پیام های جداگانه ای، این انتصاب شایسته را به وی تبریک گفتند. متن پیام ها به این شرح است:

پیام تبریک حجت الاسلام والمسلمین محمدحسین کبیریان
مدیر حوزه علمیه خواهران استان تهران

برادر عزیز جناب حجت الاسلام والمسلمین فاضل "دامت توفیقاته"

مدیر محترم حوزه های علمیه خواهران

سلام علیکم

با تقدیم احترام و گرامیداشت ایام اربعین و سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(علیه‌السلام) و یاران باوفایشان؛

انتصاب بجا و شایسته حضرتعالی که نشان از درایت و توانمندی شما را دارد، صمیمانه تبریک و تهینت عرض نموده و رجای واثق دارم تعهد و کارآمدی هاي‌ برجسته شما در زمینه های مختلف علمی و مدیریتی نوید بخش دستیابی هر چه بیشتر حوزه های علمیه خواهران به  توسعه  و پیشرفت به سمت قله های رفیع  خواهد بود.

مطمئناٌ مدیریت اثر بخش و توانمند توأم با تجارب برجسته و گرانقدر جنابعالی در حوزه های علمیه ؛ موجبات ارتقاء حوزه های علمیه خواهران را فراهم خواهد نمود. بدون تردید با این ره توشه گرانسنگ، در تحقق منویات رهبر حکیم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) در اعتلای روز افزون حوزه های علمیه خواهران، توفیقات الهی همراه و کمک کارتان خواهد بود.

بدینوسیله مراتب تبریک و تهنیت خود، همکاران، اساتید، طلاب و کادر حوزه های علمیه خواهران استان تهران را به خاطر این انتصاب شایسته ابراز داشته و سلامتی و توفیق روز افزونتان را از خداوند علیم و قدیر خواستارم.

از درگاه حضرت سبحان؛ تداوم تعالی و توفیق حضرتعالی و همکاران شریف را مسالت دارم.

.............................................................

پیام تبریک حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا بهرامی
مدیر حوزه علمیه خواهران استان اصفهان

بسم الله الرحمن الرحیم

خبر انتصاب حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای مجتبی فاضل به عنوان مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور، باعث مسرت و امید برای همه مدیران و مسؤولان و طلاب حوزه‌های علمیه خواهران شده است.

حجت الاسلام والمسلمین فاضل که پیش از این مدتی سرپرست حوزه‌های علمیه خواهران بود و پیش از آن نیز معاونت آموزش حوزه‌های علمیه خواهران و همکاری با حوزه های علمیه برادران را در کارنامه خود دارد، قطعا گزینه بسیار ارزشمند و توانمندی برای مدیریت حوزه علمیه خواهران کشور و تحقق چشم اندازهای این حوزه بزرگ و استراتژیک است.

امید است با تلاش‌های شبانه روزی و تدابیر حجت الاسلام والمسلمین فاضل و همیاری و همدلی و همکاری تمام مسؤولان و مدیران حوزه‌های علمیه خواهران در سرتاسر کشور و اهتمام و جدیت طلاب خواهر بتوانیم در مسیر رشد و تعالی حوزه‌های علمیه خواهران کشور و تحقق دیدگاه‌ها و منویات رهبر معظم انقلاب در این عرصه گام برداشته و دستاوردهای ارزشمندی در زمینه تربیت و پرورش طلاب فاضله و عالمه در حوزه علمیه داشته باشیم.

مدیریت حوزه علمیه خواهران استان اصفهان، ضمن تقدیر و قدردانی از زحمات ارزشمند حجت الاسلام والمسلمین بهجت‌پور در جایگاه مدیریت حوزه علمیه خواهران کشور، آرزوی توفیق و سلامتی برای ایشان داشته و با عرض خیرمقدم و خوش آمدگویی به حجت الاسلام والمسلمین فاضل در جایگاه مدیریت حوزه علمیه خواهران کشور، اعلام آمادگی می‌دارد تا با همکاری همه جانبه در راستای تحقق چشم اندازها و اهداف و آرمان‌های این نهاد مقدس و همراهی و همکاری با تدابیر مدیریت حوزه علمیه خواهران، گام‌های مستحکم و ماندگاری بردارد.

   

  .............................................................

پیام تبریک حجت الاسلام والمسلمین مصطفی هاشمی
مدیر حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری

حجت الاسلام والمسلمین فاضل(زید عزه)

مدیر محترم حوزه های علمیه خواهران

سلام علیکم

با صلوات بر محمد و آل محمد و با آرزوی توفیق، سعادت و عاقبت بخیری برای حضرت‌عالی؛ ضمن سپاس و تقدیر از شورای عالی حوزه های علمیه خواهران بابت انتصاب شایسته شما سرور گرامی بعنوان مدیر حوزه های علمیه خواهران، این انتصاب را خدمت شما تبریک عرض می کنم و امید است با دعای خیر امام عصر ارواحنا له الفداء در این مسئولیت خطیر روسفید و سربلند باشید. رسیدگی به مشکلات اساتید حوزه های علمیه خواهران، ضرورت تحول در متون درسی، بازنگری در مدت زمان تحصیلی طلاب، احیای ظرفیت دانش آموختگان در راستای تقویت تفکر شیعی در جهان اسلام و ضرورت رسیدگی به مدارسی که شرایط قانونی ادامه فعالیت آموزشی خود را ندارند، از نکاتی است که ان شاءالله با روحیه جهادی و انقلابی که از شما سراغ داریم بزودی حل خواهد شد.

مزید توفیقات شما را از خداوند متعال خواستارم.

  .............................................................

پیام تبریک خانم سیده نفیسه حسینی واعظ
مدیر حوزه علمیه خواهران استان گلستان

حجت‌الاسلام و المسلمین جناب آقای فاضل «زید عزه» مدیر محترم حوزه‌های علمیه خواهران

سلام علیکم

ذلِکَ فَضْلُ اللَّهِ یُؤْتِیهِ مَنْ یَشاءُ وَ اللَّهُ ذُوالْفَضْلِ الْعَظِیمِ

با احترام و ضمن گرامیداشت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(علیه‌السلام) و یاران باوفایشان؛ با کمال مسرت انتصاب شایسته حضرتعالی را به عنوان مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور صمیمانه تبریک عرض می نمایم.

امید است در سایه الطاف لایزال الهی و ظلّ توجهات حضرت ولی عصر(عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف) و عنایت به سیره امام عظیم الشأن(رضوان‌الله‌تعالی‌علیه) و مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) در تعالی بانوان و حوزه‌های علمیه خواهران و مدیریت اثربخش و توانمند، توأم با تجارب برجسته و گرانقدر جنابعالی، در این عرصه خطیر و خدمت به جامعه بانوان و اعتلای اهداف والای اسلام ناب محمدی(صلی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلم) موید و منصور باشید.  مدیریت حوزه علمیه خواهران استان گلستان ضمن تبریک مجدد و سپاس فراوان از تلاش های ارزشمند حضرتعالی در طول یکسال گذشته، از درگاه حضرت سبحان، تداوم تعالی و توفیق، سعادت و سیادت جنابعالی را مسالت دارد.

.............................................................

پیام تبریک حجت الاسلام والمسلمین جواد اسماعیل نیا
مدیر حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان

حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای فاضل (دامت برکاته)

سلام علیکم

احتراما بدینوسیله انتصاب شایسته حضرتعالی به مدیریت مرکز حوزه های علمیه خواهران کشور را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

حوزه های علمیه خواهران در صورت شکوفایی همه استعدادها می‌توانند نقش بی نظیری در تمدن سازی نوین اسلامی ایفا نماید.

 امید واثق دارم با تدبیر، دور اندیشی و اشراف همه جانبه حضرتعالی به جوانب مختلف حوزه های علمیه خواهران این هدف محقق خواهد شد.

مدیریت، کادر و اساتید مدارس علمیه خواهران استان هرمزگان ضمن عرض تبریک این انتصاب شایسته، آمادگی خود را در جهت نیل به اهداف والای مذکور اعلام می نماید.

موفقیت حضرتعالی را از خداوند منان خواستارم.

.............................................................

پیام تبریک حجت الاسلام والمسلمین مهدی نجم

مدیر حوزه علمیه خواهران استان سمنان

حضرت حجت الاسلام والمسلمین فاضل دامت برکاته

سلام علیکم؛

انتصاب شایسته حضرتعالی را به سمت «مدیر حوزه های علمیه خواهران» تبریک عرض نموده، از خداوند متعال توفیقات روزافزون حضرتعالی را در خدمت به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، در راستای تقویت دین مبین اسلام و رشد و بالندگی بیش از پیش حوزه های علمیه مسئلت دارم.

در پناه حق، تحت توجهات حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و نائب بر حق ایشان مقام معظم رهبری حفظه الله، موید و موفق باشید.

و من الله التوفیق

.............................................................

پیام تبریک خانم فاطمه مطوس

مدیر حوزه علمیه خواهران استان خوزستان

جناب حجت الاسلام والمسلمین  آقای فاضل دامت توفیقاته

انتخاب شایسته جنابعالی که نشان از درایت، لیاقت و توانمندی شما دارد را صمیمانه تبریک و تهینت عرض نموده و رجای واثق داریم سوابق درخشان شما نوید بخش دستیابی حوزات علمیه خواهران به قله های رفیع پیشرفت علمی و عملی خواهد بود.

تداوم توفیقات روزافزون حضرتعالی و تمامی همکاران خدوم مرکز مدیریت را از پیشگاه احدیت در مسیر منتهی به کسب رضایت الهی و خدمت صادقانه مسالت داریم.

.............................................................

پیام تبریک حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا کریمی
مدیر حوزه علمیه خواهران استان البرز

‌با درود و صلوات برحضرت محمد «صلی الله علیه و آله و سلم» و آل طاهرینش «علیهم السلام«

صدیق ارجمند حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای فاضل (دام عزه)

با کمال مسرت و افتخار، انتصاب شایسته حضرتعالی به عنوان مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کل کشور را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیقات روزافزون حضرتعالی را در ظلّ عنایات خاصه امام عصر «عجل الله تعالی فرجه الشریف» از درگاه ایزد منان مسئلت می نمایم.

ان شاء الله مدیریت اثر بخش و توانمند، توأم با تجارب گرانقدر، همراه با شخصیت اخلاقی جنابعالی در رأس نهاد فاخر حوزه‌های علمیه خواهران، زمینه‌ی ارتقا و بالندگی بیش از پیش این مجموعه و ان شاء الله تحقق تمدن نوین اسلامی در سایه سار رهنمودهای ارزشمند مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله خامنه ای «مد ظله العالی» را فراهم خواهد نمود.

در پناه الطاف الهی مؤید و منصور باشید.

                

برچسب‌ها