برگزاری نشست هم‌اندیشی معاونین پژوهشی مدارس علمیه خواهران و برادران شهرستان آران و بیدگل
304972

معاونان پژوهش مدارس علمیه خواهران حضرت زینب(س) و فاطمه الزهرا(س) آران و بیدگل با معاونان پژوهش حوزه علمیه برادران در خصوص انجام فعالیت های تشکیلاتی و پژوهشی رایزنی کردند.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، جلسه هم اندیشی معاونان پژوهش مدارس علمیه فاطمه الزهرا(سلام الله علیها) و مدرسه و مرکز تخصصی زینب کبری(سلام الله علیها) شهرستان آران و بیدگل با معاونین پژوهش مدارس علمیه برادران امیرالمومنین(علیه السلام) و المهدی(عجل الله تعالی فرجه) به میزبانی مدرسه علمیه حضرت زینب(سلام الله علیها) برگزار شد.

در این جلسه معاونین پژوهشی، ضمن داشتن وحدت رویه در فعالیت های پژوهشی، پیرامون موضوعاتی نظیر معرفی طلاب فعال پژوهشگر با هدف ارتقاء در طرح تربیت مبلغ پژوهشگر، برگزاری نشست ها و کرسی های آزاداندیشی برای عموم مردم و برگزاری مسابقه کتابخوانی رایزنی کردند.

همچنین در این نشست، برگزاری گردش های علمی بین مدارس علمیه به منظور آشنایی طلاب با امکانات پژوهشی مدارس دیگر و برگزاری دوره های روش مطالعه اجمالی برای خلاصه نویسی برای طلاب نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت. 

در پایان این جلسه بر تداوم جلسات بین معاونین با هدف کارآیی بهتر امر پژوهش بین طلاب تاکید شد.

گفتنی است همسران معاونان پژوهش حوزه علمیه برادران نیز که از بانوان طلبه و پژوهشگر بودند، در این جلسه حضور داشتند تا از همفکری ایشان نیز در تسهیل تعاملات پژوهشی بهره گرفته شود.

برچسب‌ها