آغاز نشست هم اندیشی «بینات» با شرکت منتخب سفیران رضوان حوزه‌های علمیه خواهران
305956

نشست هم اندیشی «بینات» با حضور منتخب سفیران رضوان حوزه‌های علمیه خواهران و با هدف تقویت حس دغدغه‌مندی و تقویت گفتمان انقلابی بانوان طلبه در تهران آغاز به کار کرد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، نشست هم اندیشی «بینات» با حضور منتخب سفیران رضوان حوزه‌های علمیه خواهران و در راستای تقویت حس دغدغه مندی فعالان سفیران رضوان در پیاده سازی فرمایشات مقام معظم رهبری در جامعه از ساعت 8 صبح امروز 6 مهرماه 1401 در تهران آغاز به کار کرده و به مدت 2 روز ادامه خواهد داشت.

در این دوره تعداد 40 نفر از سفیران رضوان حوزه‌های علمیه خواهران حضور دارند و دوره برای این برگزار شده که طلاب در خصوص فرمایشات مقام معظم رهبری تمرکز بیشتر داشته و ضمن مباحثه سخنان رهبری که فقه اداره جامعه اسلامی است، این موارد را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده و افق فکری خود را با تراز فکری مقام معظم رهبری هم‌سو کنند.

هدف از این دوره، تقویت حس دغدغه مندی و تقویت گفتمان انقلابی بانوان طلبه و عمق بخشیدن به شبکه های پویای متشکل از جوانان دارای ذهن فعال و زبان گویا است و چشم انداز دوره نیز راه اندازی و تقویت شبکه های فعال در لایه‌های مختلف جامعه توسط جوانان گفتمان ساز می باشد.

در این دوره 2 روزه حجت الاسلام والمسلمین فاضل مدیر حوزه های علمیه خواهران و سردار عزیز جعفری فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه‌الله(عج)، حجت الاسلام والمسلمین فلاح شیروانی استاد حوزه و دانشگاه، آقای عظیم ابراهیم پور مسئول ستاد قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کل کشور و دکتر ساسان زارع استاد دانشگاه امام حسین (ع) و معاون اجرایی قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه الله الاعظم(عج) سخنرانی خواهند داشت.

برچسب‌ها