استکبار جهانی به دنبال پروژه سوریه سازی جمهوری اسلامی ایران است

مدیران استانی حوزه های علمیه خواهران در پیام هایی، حادثه تروریستی شیراز محکوم کرده و این جنایت را بخشی از پازل استکبار جهانی برای تحقق پروژه سوریه سازی جمهوری اسلامی ایران دانستند.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، در پی هتک حرمت حریم قدسی حرم مطهر حضرت احمدبن موسی(ع) در شیراز، مدیران استانی حوزه های علمیه خواهران در پیام های جداگانه ای شهادت جمعی از هموطنان عزیز در این حادثه غمبار را تسلیت گفته و این اقدام تروریستی را محکوم کردند.

متن پیام ها بدین شرح است:

استان هرمزگان

بسم الله الرحمن الرحیم

قال رسول الله(ص): اشرف الموت قتل الشهاده

شهادت و مجروحیت جمعی از زائران بی گناه حضرت احمدبن موسی الکاظم(ع) را به محضر امام زمان علیه السلام؛ مقام معظم رهبری ادام الله ظله و مردم شریف تسلیت عرض می نمایم.

این اقدام کور تروریستی بیش از پیش حقیقت دشمنان جمهوری اسلامی را بر همگان روشن کرد.

یقینا خون پاک شهدا این حادثه خط بطلانی  بر ادعاهای اغتشاشگران و حامیان آنها و پایانی بر تحرکات دشمنان خواهد بود.

طلاب، اساتید و کادر حوزه های علمیه خواهران استان هرمزگان ضمن محکومیت این اقدام تروریستی با رهبر عظیم الشان انقلاب عهد و پیمان خود را تجدید نموده و آمادگی خود را جهت نقش آفرینی بیش از پیش در جهاد تبیین اعلام می نماید.

 جواد اسماعیل نیا

مدیر حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان

استان فارس

بسم الله الرحمن الرحیم

بِأَیِّ ذَنْبٍ قُتِلَتْ

بار دیگر چهره کریه و نیت واقعی استکبار و بدخواهان نظام شکوهمند اسلامی به صورت آشکارا در حوادث اخیر کشور نمایان گردید.

دشمنان اسلامی هرکجا به بن‌بست می‌رسند، دست به اقدامی جنایتکارانه‌ زده و سوار بر جهالت جاهلان بر تن جامعه اسلامی زخم می‌نشانند و این بار ضمن تعرض به حریم مطهر و مقدس احمدبن موسی شاهچراغ(علیه السلام) با ترور ناجوانمردانه زائرین مظلوم این حریم مقدس، بار سنگین اندوه را بر دل مردم مظلوم و صبور ایران نشاندند.

این اقدام بزدلانه دشمن در برابر عزم و اراده ملت عزیز ایران محکوم به شکست است و نشان دیگری بر ذلت دشمنانی می باشد که از هیچ اقدامی در راه رسیدن به مقاصد پست و کثیف شان دریغ نمی کنند و نمی دانند راهی که با انقلاب آغاز شد و با مجاهدت و خون شهدا ادامه یافته است، تارسیدن به مقصدنهایی که همانا ظهورآخرین منجی عالم بشریت می باشد متوقف نمی شود و یقینا استکبار جهانی روزی نابودیش را به دست مردم بصیر و هوشیار جهان خواهد دید .

حوزه علمیه خواهران استان فارس ضمن محکومیت این اقدام ضد بشری توسط نوکران استکبار و اربابان فتنه گر آنها و ابراز همدردی با بازماندگان و خانواده‌های شهدای این حادثه دردناک، بار دیگر با ولایت مطلقه فقیه تجدید میثاق کرده و با تاکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که برگرفته از فرهنگ ناب عاشورایی سیدالشهدا(علیه السلام) است اعلام می دارد برای حفظ ارزش های انقلاب و همچنین اجرایی سازی فرامین مقام معظم رهبری مدظله العالی تمام ظرفیت خود را برای حضور در همه عرصه های علمی، فرهنگی، سیاسی برای ‌دفاع از کیان نظام اسلامی و دفع توطئه های فتنه گران داخلی و خارجی به کار گرفته و از ملت آگاه و ولایت مدار ایران دعوت می‌کند که با بصیرت انقلابی فتنه‌ها را دریافته و با وحدت کلمه و ‌حفظ انسجام ملی و حمایت از مدافعین امنیت این خاک، مانند گذشته چشم طمع کوردلان را کور کند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان فارس

استان گلستان

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّ الَّذینَ قالوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ استَقاموا تَتَنَزَّلُ عَلَیهِمُ المَلائِکَةُ أَلّا تَخافوا وَلا تَحزَنوا وَأَبشِروا بِالجَنَّةِ الَّتی کُنتُم

فصلت آیه ۳۰

یکبار دیگر کشور عزیز ایران اسلامی، شاهد حمله تروریستی دشمنان و منافقین کوردل و داعشی‌های تکفیری به نمازگزاران، زائران و هم میهنان عزیز در حرم مطهر احمد بن موسی علیه السلام شاهچراغ بوده است.

 در طول اغتشاشات روزهای گذشته و نفوذ گروه‌ها و فرقه‌های مختلفی همچون جریانات انحرافی، نفاق، گروهک‌های تجزیه‌طلب و مزدوران داعشی صفت که به انسان‌سوزی، انسان‌کشی و غارت جان و اموال مردمی بی‌دفاع پرداخته‌اند؛ دشمنان در صدد انتقام گرفتن از مردم انقلابی و دین‌دار ایران اسلامی بوده و هستند و با تمامی اختلافات ظاهری جمع شدند تا به خیال واهی خود به پیکرۀ این ملت عظیم ضربه وارد کنند؛ اما «مکرو و مکر الله والله خیر الماکرین».

اغتشاشات اخیر نشان‌دهنده اهمیت و ضرورت بیش از پیش روشنگری و تبیین دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی در طول چهل دهه گذشته است تا مانعی باشد در مقابل تحریف واقعیت‌ها توسط مزدوران دشمن و این امر یکی از وظایف مبلغان و طلاب حوزه‌های علمیه است.

اینجانب ضمن محکوم نمودن این حادثه تروریستی، شهادت هموطنان عزیزمان را تبریک و تسلیت عرض نموده، حشر با ائمه معصومین علیهم السلام را برای آن عزیزان و صبر و اجر را برای خانواده های بزرگوارشان و صحت و سلامتی را برای مجروحان این حادثه از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

والعاقبه للمتقین

سیده نفیسه حسینی واعظ

مدیر حوزه علمیه خواهران استان گلستان

استان بوشهر

"وَسَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنْقَلَبٍ یَنْقَلِبُونَ"

حادثه دردناک شهادت جمعی از زائران حضرت احمد بن موسی علیهما السلام را به ساحت مقدس امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای حفظه الله و مردم شریف ایران تسلیت عرض می نماییم.

تروریسم دولتی آمریکای جنایتکار و عوامل منطقه ای این بار جان عزیزانی را هدف گرفت که در لحظات ملکوتی اذان مغرب در حرم مقدس حضرت احمد بن موسی علیهما السلام  به نماز ایستاده بودند و در حریم امن سومین حرم اهل بیت علیهم السلام با خدای خویش مناجات می کردند.

برافروخته شدن آتش اغتشاشات در این روز ها در کشور فضا را برای ایجاد نا امنی و رسیدن به اهداف شوم دشمنان بی رحم اسلام و ایران فراهم کرده است.

  این حادثه جانکاه نشان داد اغتشاش و آشوب، بهترین فرصت برای کینه توزی و هدف قرار دادن جان مردم بی گناه و مظلوم کشور است و در صورت ادامه پیدا کردن برخی حرکات سخیف و به دور از عقلانیت در خیابان ها و دانشگاه ها و عدم موضع گیری شفاف خواص باید منتظر حوادث دردناک دیگر بود که امنیت ایران سرافراز را بیش از گذشته به مخاطره می اندازد. از این رو دستگاه قضا و سازمان های امنیتی باید با برخورد قاطع و پشیمان کننده با افرادی که با قلم و زبان و عمل خود در آتش فتنه و  اغتشاش می دمند، امنیت هرچه بیشتر مردم عزیز را فراهم آورند.

حوزه علمیه خواهران استان بوشهر همراه با ملت بزرگ ایران ضمن محکوم کردن این جنایت، از نیروهای مقتدر نظامی ایران می خواهد با پاسخ کوبنده استخوان های عوامل داخلی و منطقه ای این حادثه را خرد نمایند و جواب پشیمان کننده ای به آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب بدهند."فَإِذَا لَقِیتُمُ الَّذِینَ کَفَرُوا فَضَرْبَ الرِّقَابِ" محمد/۴

اسماعیلی

حوزه علمیه خواهران استان بوشهر

استان اصفهان

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

نظام مقدس اسلامی به تعبیر رهبر معظم انقلاب امروز تبدیل به درختی تنومند شده است و دشمنان این نظام الهی با خواری و ذلت و زبونی بارها و بارها شکست‌های متعددی در عرصه‌های مختلف را در مقابل این نظام متحمل شده‌اند و توطئه‌های مختلف آنان در مقابل جمهوری اسلامی ایران با عنایات الهی، تدابیر رهبر معظم انقلاب و همراهی مردم انقلابی و میهن پرست ایران اسلامی خنثی شده است.

کشتار و جنایت علیه انسان‌های بی‌گناه همیشه بخشی از توطئه‌ها و اقدامات دشمنان این مرز و بوم بوده است و اقدامات تروریستی بزدلانه که برخاسته از عقده‌های جبهه کفر و نفاق بخاطر شکست‌های متعدد در برابر جبهه حق است، نشان دهنده ضعف شدید دشمن از مقابله و رویارویی مستقیم در عرصه جنگ سخت با نظام مقدس اسلامی است و امروزه به خوبی ثابت شده است که توانمندی‌های نظامی و بازدارندگی دفاعی ایران اسلامی باعث هراس و رعب و وحشت دشمنان و روی آوردن آنان به جنگ‌های نیابتی و اقدامات بزدلانه تروریستی و کشتار مردم بی‌گناه شده است.

حادثه وحشتناک و دردناک تروریستی شیراز که توسط عناصر خونخوار داعش کافر انجام شده است، بخشی از پازل استکبار جهانی برای تحقق پروژه سوریه سازی جمهوری اسلامی ایران است. این جنایت نابخشودنی که با استفاده از فضای اغتشاشات در کشور، دشمن فرصت را غنیمت شمرده و با به خاک و خون کشیدن تعدادی از هموطنان زائر آستان مقدس امامزاده واجب التعظیم احمد بن موسی بن جعفر(ع) مشهور به شاهچراغ، برای اعلام چراغ سبز به دیگر عناصر تروریستی جهت کشتار مردم و همچنین ملتهب کردن فضای کشور انجام شد، عاقبت دستاورد اغتشاشگران در صورت پیروزی خیالی آنها را به خوبی برای جامعه ترسیم کرده و امروز حجت بر همه تمام شده است که این اغتشاشات ربطی به اعتراضات مردم ندارد و یک پروژه پیچیده و خطرناک برای سوریه سازی و نابودی میهن عزیز اسلامی ما است.

قطعا انتقام سخت از عاملین و آمرین این جنایت هولناک و همچنین برخورد قاطع و بازدارنده با اغتشاشگران می‌تواند عاملی برای جلوگیری از تکرار این حوادث غم انگیز باشد و تسلی غم بازماندگان و خانواده شهدای مظلوم شیراز و شهدای مظلوم مدافع امنیت باشد و این مطالبه مردم و حوزه‌های علمیه است که انتقام سخت و برخورد قاطع با اغتشاشگران توأمان تا برچیده شدن بساط این فتنه استمرار داشته باشد.

مدیریت حوزه علمیه خواهران استان اصفهان، ضمن اعلام تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی، خمینی کبیر و شهدای میهن عزیز اسلامی و اعلام بیعتی تا پای جان با رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای، با اعلام برائت از مزدوران استکبار جهانی که در کشور دست به اغتشاش و فتنه‌گری زده‌اند، جنایت تروریستی شاهچراغ شیراز و به شهادت رسیدن و زخمی شدن هموطنان عزیزمان را بشدت محکوم کرده و خواستار برخورد قاطع و انتقامی سخت و هولناک از عوامل این توطئه‌های پیچیده و جنایت‌های وحشتناک است.

استان گیلان  

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

 ﺇﻧّﺎ ﻟِﻠﻪ ﻭ ﺇﻧّﺎ ﺇﻟَﻴﻪِ ﺭﺍﺟِﻌﻮﻥ

حادثه غم‌بار شهادت جمعی از هم‌وطنان عزیز ما در جوار حرم مطهر حضرت احمدبن موسی علیه السلام دل هر انسان آزاده‌ای را بدرد آورد؛ حمله کینه‌ورزانه و کور، بیش از هر چیز حکایت از ناتوانی در منطق و ثمره اذهان مسموم است؛ بدون تردید همه کسانی که با بهانه قراردادن مرگی مشکوک، حافظان نظم و امنیت کشور را به چالش کشیدن اعم از دشمنانِ دانا و با برنامه و یا دوستانِ نادانِ بی‌بصیر، سهمی در این حادثه غم‌بار دارند؛ انتظار می‌رود نهادهای امنیتی و قضایی و دیگر نهادهای ذیربط در هماهنگی کامل ضمن رصد هوشمندانه دشمنان امنیت مردم، از بروز حوادث مشابه پیشگیری و مسببان آن‌را با پاسخ پیشمان‌کننده به سزای اعمال ناجوانمردانه‌شان برسانند.

اینجانب به نیابت از مجموعه مبارک حوزه علمیه خواهران این مصیب مولمه را محضر آقا امام عصر عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف، ولی امر مسلمین حفظه‌الله، ملت سربلند ایران و بویژه بازماندگان این واقعه اندوهناک تسلیت عرض نموده و برای شهدای عزیزمان رحمت واسعه الهی آرزو می‌نمایم.

مدیر حوزه علمیه خواهران گیلان

استان قم

اللّهُمَّ إِنَّا نَشْکُو إِلَیْکَ فَقْدَ نَبِیِّنا صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَآلِهِ، وَغَیْبَةَ وَلِیِّنا، وَشِدَّةَ الْفِتَنِ بِنا

بار دیگر دست پلید جنایتکاران اسلام ستیز آمریکا و اسرائیل از آستین تروریست های دست پروده شان بیرون زده و سفاکانه خون پاک زائران حریم مطهر امین ولایت را بر زمین ریخت و ندای مظلومیت و اقتدار انقلاب اسلامی را برافراشت.

بی تردید خون مطهر شهدای آستان مقدس احمدی و محمدی در رگ های مردم غیور و بصیر ما جریان یافته و به هیچ عنوان پایمال خائنین و منافقین قرار نخواهد گرفت و بی تردید علل آشکار و پنهان این واقعه تلخ و پیام‌های مستقیم و غیر مستقیم آن از دید مؤمنین با بصیرت مغفول نخواهد ماند.

خون این شهیدان مظلوم، روشنگر و راهنمای فریب‌خوردگان خواهد شد و عزم ما را برای حضور جان برکف در مسیر خدمت به اهلبیت علیهم السلام و دفاع از نظام اسلامی تا ظهور منجی عالم بشریت بیش از پیش جزم خواهد نمود.

امروز، زنانی آزاده، دو رنگ‌ پرچم کشورمان را با جوهر خون خود و بوم چادرنمازشان نگار گری کردند تا دیگر بانوان این سرزمین در دامن سبز عفت، نسل‌های حسینی را تربیت کنند.

مدیریت حوزه علمیه خواهران استان قم ضمن همدردی با خانواده های شهدای این حادثه، صبر جمیل و اجر جزیل برای ایشان و شفای عاجل برای مجروحان را از خداوند متعال مسئلت می‌دارد.

زهرا عزیزاللهی

مدیر حوزه علمیه خواهران استان قم

استان مرکزی

بسم الله الرحمن الرحیم

مَنْ قَتَلَ نَفْساً بِغَیْرِ نَفْسٍ أَوْ فَسَادٍ فِی الْأَرْضِ فَکَأَنَّمَا قَتَلَ النَّاسَ جَمِیعاً (مائده/۳۲)

جریان جهل و تکفیر با حمایت و راهبری استکبار جهانی باردیگر جنایت تازه‌ای رقم زد، و جمعی از مؤمنان نمازگزار را به خاک و خون کشید.

ضمن عرض تسلیت به محضر مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، خانواده‌های محترم شهدای حرم حضرت احمد بن موسی(علیهما السلام) و ملت شریف و صبور ایران، از خداوند متعال برای شهدا علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر خواستاریم.

سکوت سنگین و تعجب‌انگیز مدعیان حقوق بشر و مزدوران خارج‌نشین که داعیه دفاع از مردم دارند مصداق بارز نفاق و تزویر است.

مدیریت حوزه علمیه خواهران استان مرکزی ضمن محکومیت این جنایت هولناک ، انزجار و نفرت خود را از توطئه های آمریکا و صهیونیسم  اعلام می دارد.

مدیریت حوزه علمیه خواهران استان مرکزی

استان سمنان

متن بیانیه به شرح زیر است:

بِسمِ‌اللّهِ الرَّحمنِ الرَّحیمِ

بار دیگر خوی جنایت پیشه دشمنان خبیث نظام مقدس جمهوری اسلامی و داعش جنایتکار که با به شهادت رساندن عده ای از نمازگذاران و هم وطنان مظلوم کشورمان، جنایت وقیحانه‌ ی دیگری را در راستای تحقّق خواسته‌های رژیم صهیونیستی انگلیس وآمریکای جنایتکار مرتکب شد و قلوب همگان را جریحه دار نمود.

این حرکت تروریستی و هتک حرمت حرم شریف شاه چراغ و کشته شدن زائران مظلومش از یک سو قلوب امّت اسلام را جریحه‌دار نمود و از سوی دیگر  سبب مضمحل و رسوا نمودن دسیسه ها، خدعه ها و نقشه های شوم استکبار جهانی در حوادث اخیر خواهد شد و به زودی و بر اساس وعده ی خداوند متعال که :( إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ ﴿آیه ٢٢سوره مبارکه سجده ﴾ ) انتقام خون پاک این شهدای مظلوم گرفته خواهد شد .

حوزه علمیه خواهران استان سمنان، ضمن عرض تسلیت بمحضر حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری و مردم شیراز و عموم ملت شریف ایران، این حرکت ناجوانمردانه و جنایت ضد انسانی را محکوم کرده و از همه مردم به ویژه آزادگان و آزاداندیشان جهان و سازمان‌های بین‌المللی بالاخص سازمان‌های مدافع حقوق‌بشر می‌خواهد تا با محکوم کردن این اقدام و با ابراز انزجار قلبی و عملی، خود را به حامیان حق و عدالت ملحق نمایند .

از خداوند متعال علوّ درجات شهدای گرانقدر و شفای عاجل مجروحان این حادثه را مسألت نموده و ظهور هر چه سریعتر منتقم آل رسول(عج) را خواهانیم .

اَللّهُمَّ عَجِّلْ فَرَجَهُ وَ سَهِّلْ مَخْرَجَه ، وَاجْعَلْنا مِنْ اَنْصارِهِ وَ اَعْوانِهِ

مدیر حوزه علمیه خواهران استان سمنان

استان تهران

"بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ"

"سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ"

عوامل مزدوران رژیم غاصب صهیونیستی، این‌بار نیز با اقدام کور و مذبوحانه علیه مردم و کودکان بی‌گناه و ریختن خون زائران مظلوم حرم حضرت احمدبن موسی(ع) ابراز عجز خود را در مقابل اراده ی ملت ایران به تصویر کشیدند؛ چهره واقعی نظام سلطه و دشمنان ذلیل و درمانده ایران اسلامی برای همگان هویدا شد.

حامیان و عاملان این جنایت غیرانسانی و گروه های تکفیری  بدانند که بی شک زنان این سرزمین، خودشان، همسرانشان و شیر بچه‌ های دختر و پسرشان، برای دفاع از اسلام بیشتر از هر روز در میدان حضور دارند و اجازه نخواهند داد هیچ لطمه ای بر اعتقادات "خانواده ی ایران" وارد شود.

امروز ما خانواده ی طلاب و اساتید در حوزه های علمیه خواهران، با داغی در سینه، فرمایشات امام خامنه ای را بر گوش نشانده، لبیک بر زبان، آمادگی خود را اعلام می داریم، خانواده های شهدا و مصدومین این فاجعه، خانواده ی ما هستند و هیچ گاه ایشان را تنها نگذاشته و در مقابل رهبران و صحنه گردانان هنجارشکنی ها و اغتشاشات اخیر و تهدیدکنندگان امنیت کشور و خون های به ناحق ریخته زنان و کودکان بی گناه، ایستادگی خواهیم نمود و داد این مظلومان را می‌ستانیم.

 ضمن ادای احترام به ساحت قدسی تمامی شهدای گلگون کفن ایران اسلامی وعرض تسلیت به خانواده های عزیز شهدای مظلوم و بی گناه این فاجعه؛ مجدانه از نهادهای تصمیم گیر، متولیان و بویژه دستگاه دیپلماسی می خواهد تا با تسریع در روند روشن ساختن زوایای آشکار و پنهان این فاجعه، مجازات قاطع و شدید عاملان و بانیان را در دستور کار خویش قرار دهند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان تهران

استان البرز

"وَمَا نَقَمُوا مِنْهُمْ إِلَّا أَنْ یُؤْمِنُوا بِاللَّهِ الْعَزِیزِ الْحَمِیدِ"

 بِأَیِّ ذَنبٍ قُتِلَت؟!

 حادثه ی اسفناک وناگوار شهادت و مجروح‌شدن تعداد زیادی از هموطنان مظلوم و زائران حریم امن احمدی مایه ی تأسف و تأثر شدید جهان اسلام و حوزه های علمیه خواهران گردید.

بایستی خون گریست بر ادعاهای پوچ و غربگرایانه و مدرن حقوق بشری که بار دیگر از آستین گروه های متحجّر قسی القلب به یکباره بیرون آمد و با بی رحمانه ترین جنایت، خطه ای از حرم مطهر را به خاک و خون کشید و مصداقی بارز بر آیه ی شریفه ی "ثُمَّ قَسَتْ قُلُوبُکُمْ مِنْ بَعْدِ ذلِکَ فَهِیَ کَالْحِجارَةِ أَوْ أَشَدُّ قَسْوَةً" گردید و بار دیگر در حاکمیت رذائل و غلبه ی شهوت و غضب انسانی، بایستی چون عصر جاهلیت فریاد برآورد "بِأَیِّ ذَنبٍ قُتِلَت"

این حرکت تروریستی بار دیگر ماهیت دشمنان واقعی این مرز و بوم را برملا کرد، آنانی که برای رسیدن به اهداف شوم خود از هیچ عمل ضدانسانی فروگذار نمی کنند، گاه با جنگ، خونریزی و عملیات تروریستی و گاه با خیانت و فریفتن عده ای ساده لوح و گاه ...

حوزه ی علمیه خواهران استان البرز ضمن عرض تسلیت محضر قطب عالم امکان حضرت ولی عصر(عجّل الله تعالی فرجه الشریف) و نائب برحقشان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (دام ظلّه)،  ضمن محکوم نمودن این حادثه ی دلخراش و جنایت سبعانه و ضدبشری، اعلام می دارد که در این حادثه ی دردناک، عزادار و همدرد خانواده های معزز شهدای مظلوم می باشد و ضمن عرض تسلیت و تعزیت خدمت خانواده های عزادار، صبرجمیل و اجرجزیل را برای ایشان مسئلت می نماید.

  مدیر حوزه علمیه خواهران استان البرز

استان آذربایجان شرقی

 این روزها باز دشمن، چشم طمع به کشور دوخته و با هدف ناامن‌سازی و تجزیه ایران عزیزمان، به وسیله مزدوران خود دست به آشوب و ترور زده است. به طور قطع، مردم فهیم، هوشیار، بیدار و انقلابی ایران اسلامی‌مان مثل همیشه، توطئه‌های دشمنان را ناکام خواهند گذاشت و این انقلاب هم‌چنان با پیشرفت‌ها و رشد علمی خود به پیش خواهد تاخت و دشمنان را مأیوس خواهد کرد.

حوزه‌های علمیه خواهران استان آذربایجان شرقی، اغتشاش عده‌ای اراذل و اوباش و مزدوران داخلی دشمن، تحریک کنندگان آن به هر نحوی و هم‌چنین حادثه دلخراش تروریستی حرم حضرت شاهچراغ (علیه‌السلام) و به شهادت رساندن زائران آن حضرت را به شدت محکوم می‌کند و این ضایعه اسفناک و خون‌بار را محضر حضرت ولی‌عصر (عج) و مقام معظم رهبری (دام ظله العالی) تسلیت می‌گوید و اعلام می‌دارد که طلاب خواهر هم‌چنان در سنگر علم و عفت و حیا، راه شهیدان امنیت و ترور را ادامه خواهند داد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان آذربایجان شرقی

هدف استکبار جهانی از این جنایت، تحقق پروژه سوریه سازی جمهوری اسلامی ایران است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha