دشمنان با بازیچه قراردادن دانش آموزان و دانشجویان سعی در رسیدن به هدف خود دارند

کارشناس سیاسی گفت: شمنان با جنگ ترکیبی، می خواهند درگیری های داخلی ایجاد کنند و از سوار کردن جوانان و نوجوانان بر موج اغتشاشات و بازیچه قرار دادن دانش آموزان و دانشجویان به هدف خود برسند.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، نوشهر/ حجت الاسلام والمسلمین جواد خسروی، کارشناس مسائل سیاسی، در نشست بصیرتی در جمع طلاب مدرسه علمیه صدیقه طاهره(سلام الله علیها) نوشهر، با اشاره به وقایع اخیر کشور اظهار کرد: اتفاقات اخیر در کشور، نشانه ضعف دشمن و قدرت جمهوری اسلامی ایران است.

وی با اشاره به اینکه قدرت های چند صدساله مانند انگلیس، فرانسه و دیگر دشمنان که از طریق جنگ نظامی نتوانستند ایران را شکست بدهند، امروز به جنگ ترکیبی روی آورده و می خواهند درگیری های داخلی ایجاد کنند و از سوار کردن جوانان و نوجوانان بر موج اغتشاشات و بازیچه قرار دادن دانش آموزان و دانش جویان به هدف خود برسند، گفت: دشمن می خواهد تفکر نظام سرمایه داری را در جهان حاکم کند؛ اما رهبر انقلاب، برای تمام این مشکلات و مسائل راه حل ارائه می دهند و نقشه های دشمن را خنثی می کنند و ما باید همواره گوش به سخنان رهبر معظم انقلاب داشته باشیم.

آقای خسروی با اشاره به اینکه مبنا و قانون در کشور ما، اسلام است و اسلام به پوشش و حجاب دستور داده، بیان کرد: امروز در اکثر دانشگاه ها در کشورهای مختلف، پوشش زنان و مردان مرسوم و قانونی و چه بسا قوانین سختگیرانه ای وضع شده است؛ چرا که نمی خواهند جوانانشان حتی یک لحظه از علم آموزی عقب بیفتند، اما همین کشورها برای برهم زدن تناسبات خانوادگی در ایران و متوقف کردن پیشرفت های علمی جوانان ایرانی، از طریق بی حجابی و ترویج آزادی جنسی، دست به هر کاری بزنند.

وی خاطر نشان کرد: روشنگری در جامعه، یک وظیفه همگانی است؛ اما حضور طلاب بسیار غنیمت است، البته اگر با عملکرد درستی صورت بگیرد.

کارشناس سیاسی در پایان گفت: واضح است که نقشه اصلی دشمنان، از بین بردن امنیت کشور است، بنابراین طلاب باید با بالا بردن اطلاعات سیاسی و توانمند شدن در شبهه شناسی و پاسخ به آن شبهات و جلوگیری از بروز دوباره این اتفاقات در جامعه و خنثی کردن نقشه های دشمنان آمادگی کامل داشته باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha