دیدار استاندار کردستان با مدیر حوزه علمیه خواهران این استان

استاندار کردستان ضمن بازدید از مدرسه علمیه ریحانه النبی(س) سنندج، با حجت الاسلام والمسلمین عبدالملکی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، دکتر زارعی کوشا، استاندار کردستان با هیئت همراه خود در مدرسه علمیه ریحانه النبی(سلام الله علیها) سنندج حضور یافتند. 

دیدار استاندار کردستان با مدیر حوزه علمیه خواهران این استان


وی ابتدا به همراه حجت الاسلام و المسلمین عبدالملکی مدیر حوزه علمیه خواهران استان کردستان و کارکنان مدیریت استان و اساتید مدرسه ریحانه النبی(سلام الله علیها) سنندج، از کلاس های آموزشی مدرسه، کتابخانه و فضای ساختمان مدرسه بازدید کردند و در ادامه در اجلاس مدیران مدارس علمیه کردستان که در سالن جلسات این مدرسه برگزار شد، شرکت نمودند.
در این جلسه که مدیران مدارس علمیه خواهران استان کردستان، هیئت امنا و کادر مرکز مدیریت استان حضور داشتند، به بررسی مسائل و مشکلات مدارس پرداخته شد.

ابتدا حجت الاسلام والمسلمین عبدالملکی و در ادامه دو تن از مدیران مدارس علمیه به طرح گزارشی از فعالیت ها و اقدامات انجام شده در مدارس علمیه خواهران پرداختند.
در این جلسه استاندار کردستان، نقش حضور طلاب خواهر را در اجتماع بسیار حائز اهمیت دانست و خاطرنشان کرد: به تعبیر رهبر معظم انقلاب  در حرکت به سمت تمدن نوین اسلامی، هر چه به سمت قله نزدیک می شویم، شیب بیشتر و  کار سخت تر می شود. طراحی دشمن اکنون زن را عمدتا پایه قرار داده و به زعم او اگر جریانی این نظام را به چالش بکشد، جریان زنانه است.

وی کار فرهنگی موفق را منوط به منطق قرآن، قول لین، امیدآفرین و فاصله نگرفتن متولیان از جامعه دانست. همچنین با توجه به تاکید امر رهبری به جهاد تبیین، مقدمه جهاد تبیین را کارآمدی مسئولین عنوان کرد. 

دیدار استاندار کردستان با مدیر حوزه علمیه خواهران این استان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha