جهاد تبیین در فضای مجازی و حضوری از وظایف اصلی حوزویان است

استاد حوزه علمیه جلفا، سفارش مقام معظم رهبری به جهاد تبیین را دلیل بر پیش بینی بروز اغتشاشات دانست و گفت: این تاکید به دلیل فعالیت شبانه روزی دشمن بوده، بنابراین جهاد تبیین در فضای مجازی و حضوری و خصوصا چهره به چهره، از وظایف اصلی حوزویان است.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، جلفا/ نشست علمی "حضرت معصومه(ص)، بانوی شفاعت" با حضور حجت الاسلام والمسلمین ذاکری استاد حوزه علمیه جلفا در مدرسه علمیه فاطمیه جلفا برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین ذاکری در این نشست، به فضایل حضرت معصومه(س) و احادیثی که در عظمت این بانوی شریفه وارد شده، اشاره کرد و گفت: «فاطمه فداها ابوها»، حضرت موسی بن جعفر نیز مکرر خطاب به حضرت فاطمه معصومه(س) می فرمودند: «فاطمه فداها ابوها».

وی در ادامه به روایاتی در باب ثواب زیارت آن حضرت اشاره کرد و بیان داشت: امام جواد(ع) فرمودند: هر کس قبر عمه ام را در قم زیارت کند، بهشت پاداش اوست.

استاد حوزه علمیه جلفا، در ادامه به کرامت های آن حضرت و سفارش علما در مورد زیارت این بانوی مکرّمه اشاره کرد.

وی، بحث ولایت پذیری حضرت فاطمه معصومه(س) را به جهاد تبیین، ربط داده و ولایت مداری و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب بودن را از وظایف ما شیعیان برشمرد.

حجت الاسلام والمسلمین ذاکری افزود: رهبر معظم انقلاب، امر به جهاد تبیین نموده و جهاد تبیین زمانی واجب می شود که جنگ در میان باشد. سفارش مقام معظم رهبری مدظله العالی به جهاد تبیین، دلیل بر پیش بینی جنگ است و بروز اختلافات، اغتشاشات و .... همه دلیل بر فعالیت شبانه روزی دشمن بوده و بنابراین جهاد تبیین در فضای مجازی و حضوری و خصوصا چهره به چهره، از وظایف اصلی ما ملت ایران است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha