برگزاری جلسه هم اندیشی سیاسی و پاسخ به شبهات در مدرسه مشکوه اندیشه

جلسه هم اندیشی سیاسی و پاسخ به شبهات سیاسی-اجتماعی، در مدرسه علمیه مشکوة اندیشه تهران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، تهران/ همزمان با اغتشاشات اخیر و با هدف پاسخگویی به شبهات سیاسی و اجتماعی، جلسه هم اندیشی با این موضوع، در مدرسه علمیه مشکوة اندیشه تهران برگزار شد.

در این جلسه خانم حدادی، استاد حوزه، ضمن اشاره به آیه ۲۳ سوره مبارکه فتح در خصوص تغییر ناپذیری سنت الهی، به سنت ابتلا و آزمایش اشاره کرد و گفت: همواره بشر از بدو خلقت و صبحگاه آفرینش مورد آزمایش بوده، هست و خواهد بود و تمام امت ها مورد آزمایش و امتحان الهی قرار گرفته اند.
 

وی ادامه داد: حوادث اخیر نیز از نوع همین ابتلاء و آزمایش است و ابلیس قسم خورده که انسان ها را گمراه کند تا به هدف آفرینش نرسند. 

خانم حدادی در پاسخ به سوال یکی از حضار مبنی بر یاوه گویی دشمنان در خصوص حادثه ی شاهچراغ و اتهام به نظام جمهوری اسلامی گفت: یکی از اهداف شوم دشمنان، از بین بردن مشروعیت نظام در دیدگاه مردم است، که از طریق رسانه های جمعی تلاش‌های زیادی در این زمینه صورت گرفته تا این نوع اتهامات نیز از همان دسته تلاش های دشمنان است و هرکس که پرچم خدا و دین را برافراشته کند، مورد همین ابتلائات قرار می گیرد.

استاد حوزه در پایان و در پاسخ به سوال یکی دیگر از طلاب مبنی بر تحریک برخی از مردم توسط شبکه های معاند برای درخواست برگزاری رفراندوم برای ادامه ی بقای حکومت جمهوری اسلامی افزود: اولا در طول تاریخ هیچ حکومتی چنین رفراندومی برگزار نکرده و تمام شبکه های معاند اگر در ادعای خود صادق هستند، اول رفراندوم را در کشور خودشان برگزار کنند. در ثانی وقتی حکومت اسلامی برپا شد، احدی حق کنار زدن و نابودی آن را ندارد و حضرت امام خمینی(ره) نیز قبل از تشکیل حکومت اسلامی از مردم نظرخواهی کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha