جشنواره فرهنگی ورزشی خواهران طلبه همدان در چهار رشته برگزار شد

جشنواره فرهنگی ورزشی خواهران طلبه همدان، در چهار رشته با حضور 115 نفر از طلاب خواهر روز پنجشنبه در سالن ورزشی ثارالله سپاه انصارالحسین(ع) همدان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان همدان در گفتگویی، از برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی خواهران طلبه در چهار رشته با حضور 115 نفر از طلاب خواهر استان در روز پنجشنبه ۱۹ آبان ماه در سالن ورزشی ثارالله سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان خبر داد.

خانم مریم جان جان گفت: با توجه به توصیه مقام معظم رهبری به جوانان در پرداختن به تحصیل، تهذیب و ورزش؛ و به منظور توجه طلاب به امر ورزش و ایجاد شادی و نشاط در روحیه طلاب این جشنوراه برگزار شد.

وی افزود: طلاب نسبت به مسئله ورزش ورود خوبی داشتند که می‌توان با سرمایه‌گذاری روی آنان، ورزش را حوزه‌های علمیه ارتقا داد و به سطح بالاتری رساند.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران همدان تصریح کرد: اطلاع رسانی جشنوراه فوق در شش رشته تکواندو، والیبال، دو میدانی، تنیس روی میز، دارت و تیراندازی بود که نهایتا در چهار رشته ورزشی تنیس روی میز، تیراندازی، آمادگی جسمانی و دارت بیشترین شرکت کنندگان از طلاب حضور داشتند.

مراسم اختتامیه این جشنواره یک روزه با حضور مسئولین سپاه انصار الحسین(ع) و مسئولین استانی با تجلیل از خانواده شهدای روحانی و اهدای جوائز به سه نفر برتر هر رشته در پایان مسابقات برگزار شد.

جشنواره فرهنگی ورزشی خواهران طلبه همدان در چهار رشته برگزار شد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha