بصیرت‌افزایی راه مقابله با تبلیغات دشمنان است

مؤسس مدرسه علمیه سعدیه خواهران رامیان گفت: دشمنان به دنبال تضعیف انقلاب اسلامی، نظام، از بین بردن اتحاد و یکپارچگی ملت ایران بوده و در رأس آن ولایت را نشانه گرفته‌اند؛ از این روی، باید نسبت به تبلیغات دشمنان بصیرت و آگاهی داشته و از نظام و اصل ولایت دفاع کنیم.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، رامیان/ نشست بصیرتی با محوریت «جهاد تبیین، روشنگری و بصیرت افزایی در مسائل روز» با حضور کارکنان، اساتید و طلاب مدرسه علمیه سعدیه خواهران رامیان برگزار شد.

در این نشست، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین طاهری بیان کرد: قبل از انقلاب اسلامی، آمریکا کشور ایران را از ایالت‌های خود تلقی می‌کرد، اما با این وجود، حرکت بزرگی به نام انقلاب اسلامی ایران صورت گرفت و خواسته‌ها، شعارها و ایده‌آل‌های مردم، دین، انقلاب و معنویت بود.

وی به مهمترین دستاوردهای انقلاب اشاره کرد و افزود: با وجود تمام تحریم‌ها و توطئه‌های دشمنان، انقلاب اسلامی در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، نظامی و علمی پیشرفت‌های چشمگیری داشته است.

مؤسس مدرسه علمیه سعدیه خواهران رامیان ادامه داد: رسانه‌های غربی تلاش می‌کنند خدمات و ثمرات انقلاب را ناچیز جلوه داده و افکار مسموم خود را به جوانان تزریق می‌کنند، لذا مبلغان دین، دستاوردها و حقایق انقلاب را در جامعه تبیین کرده تا نسل جوان تحت تأثیر توطئه‌های دشمنان قرار نگیرند.

حجت‌الاسلام والمسلمین طاهری با بیان این‌که در سیستم مدیریتی و اجرایی کشور اشکالاتی وجود داشته و دشمنان از این فرصت استفاده می‌کنند، تصریح کرد: وجود مشکلات در کشور دلیل بر این نیست که تحت تأثیر تهاجم فرهنگی دشمن قرار گرفته و با اغتشاش، آتش زدن قرآن و پرچم مقدس کشورمان بر روی تمام ارزش‌ها و مقدسات اسلامی خط بطلان بکشیم.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان به دنبال تضعیف انقلاب اسلامی، نظام، از بین بردن اتحاد و یکپارچگی ملت ایران بوده و در رأس آن ولایت را نشانه گرفته‌اند، لذا باید نسبت به تبلیغات دشمنان بصیرت و آگاهی داشته و از نظام و اصل ولایت دفاع کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha