آیین اختتامیه همایش کتاب سال بانوان ۷ آذر در قم برگزار می‌شود

مراسم اختتامیه همایش کتاب سال بانوان با سخنرانی آیت‌الله اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه برادران سراسر کشور ۷ آذرماه برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، مراسم اختتامیه همایش کتاب سال بانوان روز دوشنبه ۷ آذر ماه از ساعت ۹ تا ۱۲ در تالار بیداری اسلامی جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار می‌شود و آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه سخنران ویژه این مراسم خواهد بود.

در همایش کتاب سال بانوان، آثار منتشر شده بانوان در قالب کتاب، مقالات علمی پژوهشی و رساله علمی سطح چهار و دکتری در عرصه علوم اسلامی و انسانی دریافت شده و در بخش ویژه که موضوع زن و خانواده است، نویسندگان آقا و خانم، آثار خود را به دبیرخانه ارسال کرده اند.

حدود ۳۰۰ اثر به۱۰ گروه علمی از جمله اخلاق و عرفان، منطق، فلسفه و کلام، تاریخ، سیره و تراجم، تفسیر و علوم قرآن، فقه و حقوق، علوم اجتماعی و جامعه‌شناسی، علوم تربیتی و روانشناسی، علوم حدیث، ادبیات و هنر و گروه زن و خانواده ارسال شده که توسط مدیران هر گروه مورد بررسی قرار گرفت.

از این تعداد، ۱۰۷ اثر به مرحله ارزیابی تفصیلی راه پیدا کرد و بعد از ارزیابی تفصیلی ۳۵ اثر به مرحله پایانی راه یافت که در کمیته علمی مورد بررسی قرار گرفت و آثار برگزیده انتخاب و برگزیدگان در روز اختتامیه همایش کتاب سال بانوان تجلیل خواهند شد.

گفتنی است، پیش از این، زمان برگزاری مراسم اختتامیه همایش کتاب سال بانوان ۳۰ آبان ماه اعلام شده بود که به دلیل تغییر برخی مقدمات و برنامه ها، برگزاری این مراسم به ۷ آذرماه موکول شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha