وبینار «روش های نوین مطالعه مؤثر با تکیه بر تندخوانی» برگزار شد

وبینار کارگاه «روش های نوین مطالعه مؤثر با تکیه بر تندخوانی» با حضور خانم منیره ایمانی مربی تندخوانی مؤسسه کتابدانه قم، به همت مدرسه علمیه فاطمیه جلفا برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، جلفا/  وبینار کارگاه «روش های نوین مطالعه مؤثر با تکیه بر تندخوانی»  با حضور خانم منیره ایمانی مربی تندخوانی مؤسسه کتابدانه قم از سوی مدرسه علمیه فاطمیه جلفا برگزار شد.

خانم ایمانی با اشاره به مزایای تندخوانی، 8هشت ویژگی اصلی افراد موفق و ثروتمند جامعه را  موارد زیر برشمرد: اهل مطالعه هستند، روزانه ورزش می کنند، سرمایه گذار هستند، خوب گوش می دهند، دیگران را تحسین می کنند، عاشق یادگیری هستند، ریسک پذیری بالایی دارند، ارتباطات باکیفیتی دارند.

وی در ادامه، مقام معظم رهبری(مدظلّه العالی) را به عنوان یکی از رهبران تندخوان دنیا اشاره کرد که به عنوان یک فرد موفق تندخوان، 300 صفحه کتاب را در یک ساعت مطالعه می کنند.

مربی تندخوانی مؤسسه کتابدانه قم به سخنان برخی افراد تندخوان از جمله وارن بافت، اشاره کرد و در ادامه، علل کمبود مطالعه در کشور را این موارد عنوان کرد که شامل: ندانستن اینکه کتاب چه تأثیری در زندگی ما دارد، فکر می کنیم همه چیز را بلدیم، نحوه کتاب خواندن را بلد نیستیم، و سیستم آموزشی ایراد دارد.

وی همچنین در ادامه جلسه، به تکنیک های تندخوانی، تکنیک های افزایش اعتماد به نفس و خودباوری، تکنیک های افزایش سرعت تست زنی، تکنیک از بین بردن تنبلی، تکنیک های خلاصه نویسی و مایند مپ، تکنیک های افزایش سرعت نوشتن و تکنیک های افزایش دقت اشاره کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha