هشت گام زندگی مهدوی/ برای یاری دین باید افق فکری ما "یاری امام عصر(عج)" باشد

دبیر بنیاد صحیفه سجادیه با اشاره به هشت گام زندگی مهدوی که در دعای عهد بیان شده، گفت: برای یاری دین باید افق فکری ما "محوریت مهدوی و یاری امام عصر(عج)" باشد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، اراک/ آخرین جلسه نشست اخلاقی-تربیتی، با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمد صادق کفیل، دبیر بنیاد صحیفه سجادیه در مدرسه علمیه الزهرا(س) اراک برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین کفیل، در ابتدا مروری بر مطالب جلسات گذشته داشت و گفت: اگر می خواهیم رشد و پیشرفت داشته باشیم باید به همان اندازه که به حجاب ظاهری و پوشش اهمیت می دهیم، به حجاب ذهن هم اهمیت دهیم و در واقع محجبه به حجابِ فکر شویم.

دبیر بنیاد صحیفه سجادیه تصریح کرد: هدف از رشد باید "یاری دین" باشد. طبق آیات و روایات، هرکه برای خدا باشد و دین خدا را یاری کند، خداوند هم یاری کننده او خواهد بود.

وی تصریح کرد: برای یاری دین باید افق فکری ما "محوریت مهدوی و یاری امام عصر(عج)" باشد.

حجت الاسلام والمسلمین کفیل با توجه به مضمون دعای عهد بیان کرد: در دعای عهد هشت گام زندگی مهدوی بیان شده که این گام ها عبارتند از: خداشناسی، امام‌شناسی، داشتن افق دید جهانی، داشتن عهد و پیمان با امام، یاری امام، دعابرای ظهور، آمادگی برای رجعت و بازگشت به زندگی و شناخت حکومت امام.

هشت گام زندگی مهدوی/ برای یاری دین باید افق فکری ما "یاری امام عصر(عج)" باشد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha