روحانیون همواره دلسوز و مدافع مردم هستند

امام جمعه شهرستان گرمی، مراجع تقلید و روحانیون را دلسوز و مدافع مردم دانست و گفت:اکنون که جمهوری اسلامی در معرض هجمه‌های مختلفی قرار گرفته است، بایستی روحانیون پا در عرصه مبارزه گذاشته و دشمن متجاوز را سرکوب کنند.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، گرمی/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین یدالله صفری، در همایش یادواره شهداء با محوریت شهدای روحانی و طلبه که در مدرسه علمیه ولی عصر(عجل‌الله‌تعالی‌فرجه) شهرستان گرمی برگزار شد، گفت: روحانیون تلاش‌گر و جهادی و در رأس آن مراجع تقلید و شخصیت‌های برجسته حوزوی، بیشترین تعداد حضور در جبهه‌های جنگ حق علیه باطل را دارند و این افتخار بزرگی برای جامعه اسلامی است.

وی بیان داشت: نقش و جایگاه شهدای روحانی در دفاع مقدس بسیار ارزنده است چراکه با تقویت ایمان رزمندگان، آنها را آماده نبرد در سخت‌ترین شرایط و کمبود امکانات کردند.

امام جمعه شهرستان گرمی با اشاره به اینکه امروزه دشمنان در صف ضربه‌زدن به دین مبین اسلام هستند، تصریح کرد: پرورش اعتقادی مردم، دشمن‌شناسی و حرکت‌دادن مردم برای مقابله با استکبار از وظایف علما و روحانیون است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین صفری افزود: حوزه‌های علمیه، مراجع عظام و روحانیون همواره خود را دلسوز و مدافع مردم دانسته و در خط مقدم مبارزه با استکبار هستند و به همین دلیل همیشه مورد هجمه ناجوانمردانه دشمنان قرار می‌گیرند.

مؤسس مدرسه علمیه ولی عصر(عجل‌الله‌تعالی‌فرجه) گرمی اظهار داشت: اکنون که جمهوری اسلامی ایران در معرض هجمه‌های فکری، عقیدتی و نظامی قرار گرفته است، بایستی روحانیون همیشه جان برکف پا در عرصه مبارزه گذاشته و دشمن متجاوز را سرکوب کنند.

مدرس حوزه و دانشگاه یادآور شد: جایگاه روحانیت در تاریخ، به‌عنوان علمداران حفاظت از اسلام ثبت شده است و امروزه طلاب خواهر و برادر وارثان این جایگاه دینی هستند.

وی به وظایف طلاب تأکید کرد و گفت: در شرایط حاضر جامعه، روحانیون باید فرمایش جهاد تبیین حضرت آقا را مورد توجه ویژه قرار دهند چراکه مبانی جهاد تبیین در اختیار روحانیون است.

روحانیون همواره دلسوز و مدافع مردم هستند

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha