تنها راه مقابله با دشمن اتحاد و همدلی است

جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان در جمع طلاب و بسیجیان گفت: تنها راه مقابله با دشمن اتحاد و همدلی بین تمامی اقشار جامعه است.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، سرهنگ کوثری در مراسمی در جمع طلاب و بسیجیان، ضمن گرامیداشت هفته بسیج و سالیاد طلبه شهیده "زهرا دقیقی" بیان داشت: براندازی جمهوری اسلامی امکان ندارد و دشمنان این مرز و بوم در پی محاصره همه جانبه جمهوری اسلامی هستند.

وی خاطرنشان کرد: در جنگ هشت ساله با وجود تمامی تحریم‌ها و مقابله 27 کشور با ایران اسلامی حتی ذره‌ای از خاک میهن به‌دست دشمن داده نشد.

آقای کوثری افزود: طی چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی، کشور همواره مورد هجمه‌های فرهنگی، اقتصادی و سیاسی از سوی دشمن قرار گرفته که با اتحاد و همدلی مردم و تحت هدایت مقام معظم رهبری همگی آنان خنثی شده است.

وی افزود: دشمن در پی فشار اقتصادی همه‌جانبه بر کشور با هدف ناامید کردن و تسلیم مردم قصد به چالش کشیدن انقلاب اسلامی را دارد و عدم مدیریت صحیح و سوءتدبیر در بستر فضای مجازی راه را برای ورود و فتنه‌انگیزی دشمن مهیا کرده است.

آقای کوثری در ادامه گفت: فعالیت گسترده دشمن در بستر فضای مجازی نشان‌دهنده استفاده همه جانبه دشمن از این بستر بوده، در حالی‌که ما در نقطه مقابل آن، فعالیت اندک و از همه مهمتر روشنگری کمی داشته‌ایم.

وی در پایان با اشاره به این‌که دشمن جنگ خود را به مدارس و دانشگاه‌ها کشانده و جامعه جوان و نوجوان را درگیر کرده، گفت: امروزه وظیفه خطیر طلاب و قشر مذهبی تبیین و روشنگری و حضور فعال و جهادی در بطن جامعه است.

تنها راه مقابله با دشمن اتحاد و همدلی است

تنها راه مقابله با دشمن اتحاد و همدلی است

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha