خواستن، شرط اول تحقق جامعه اسلامی / دولت کریمه با رسیدگی به نظام تعلیم و تربیت به سرانجام می‌رسد

حجت الاسلام والمسلمین فاضل، با بیان اینکه شرط اول تحقق جامعه اسلامی، خواستن است، گفت: دولت کریمه با رسیدگی به نظام تعلیم و تربیت به سرانجام می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی ‌فاضل، مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور، پیش از ظهر امروز، چهارشنبه 9 آذرماه در همایش بین المللی "مادران فاطمی، تربیت حسینی و تمدن نوین اسلامی" در بندرعباس در سخنانی اظهار داشت: ماندگاری فرهنگ عاشورا و فرهنگ دین و دیانت به حضرت زینب(س) گره خورده است.

مدیر حوزه های علمیه خوهران کشور عنوان کرد: دو ویژگی و خصیصه بزرگی که دولت اسلامی و  همه ما متوقع آن هستیم و همه تلاش‌ها، پوشش ها، نشستن ها و این همایش ها معطوف به آن هدف بزرگ خواهد بود، این است که علم و توسعه اسلام باید در اعزاز باشد و کفر و نفاق به اضمحلال کشیده شود و این خود به خود به ذلت کشیده نمی شود و باید اسلام را اعزاز داد.

وی تصریح کرد: از هنگامی که نظام خلقت مقرر شد، کفر و نفاق دائما با یکدیگر در جنگ هستند تا انسان ها متوقف آرامش و امنیت پایدار باشند و امنیت پایدار نیست، جز درون دولت کریمه که با آمدن حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف قرار محقق شود.

 حجت الاسلام والمسلمین فاضل بیان کرد: تلاش و کوشش تک تک من و شماست که در همین مسیر باید باشد و تربیت در دامنه‌های پر مهر و  محبت مادرانی است که از خوان گسترده فرهنگ حضرت زهرا سلام الله علیها که نبی مکرم اسلام او را مادر پدر لقب داد، بنابراین تاثیر این الگو و اقتدای این شاخص های هدایت می تواند ما را در این مسیر قرار دهد.

وی افزود: مرحوم امام رضوان الله تعالی علیه که بعد از تبعید به عراق و  کویت و فرانسه نتوانست به کشور بیاید زیرا رژیم پهلوی تمام راه ها را برای ورود امام به کشور بسته بود، فرودگاه بسته شده و اعتصاب در کشور فراگیر شده بود، دولت مضمحل وقت آن روز، کاری نمی توانست از پیش ببرد، اما شعارهای مردمی بود که "خمینی خمینی قلب ما باند فرودگاه توست" و چون ما مردم خواستیم، امام را آوردیم و امام آمد با همه مشکلات و سختی ها و محدودیت‌ها.

حجت الاسلام والمسلمین فاضل با بیان اینکه در تحقق جامعه اسلامی و تمدن اسلامی و این دولت کریمه، شرط اول خواستن ماست، گفت: ما باید بخواهیم تا بر سر این خوان گسترده مهمان معارف حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و  اباعبدالله الحسین و همه بزرگوار باشیم تا بتوانیم با این فرهنگ امام عصر(عج) ظهور کنند و به امید آن روز که فردای ما بهتر از امروز ما باشد تا بتوانیم با جذب رضایت حضرت حق و تعجیل در ظهور آن حضرت، تمدن اسلامی با وجود این بزرگوار محقق شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha