همایش بصیرتی"جهاد تبیین و روشنگری" در جلفا برگزار شد

همایش بصیرتی"جهاد تبیین و روشنگری" به همت مدرسه علمیه فاطمیه جلفا با همکاری فراجای جلفا در دانشگاه پردیس ارس برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، جلفا/ همایش بصیرتی "جهاد تبیین و روشنگری" به همت مدرسه علمیه فاطمیه جلفا با همکاری فراجای جلفا با حضور احمدرضا محمدی سلیمانی استاد دانشگاه تهران در دانشگاه پردیس ارس برگزار شد.

آقای محمدی سلیمانی استاد دانشگاه تهران در این همایش گفت: برای پیروزی بر دشمن و موفقیت در کارها، باید روی نقاط قوت و نقاط وحدت، سرمایه گذاری کرد.

وی افزود: انتشار اخبار در فضای مجازی حتی اگر دروغ هم باشد، ذهن ابتدا پذیرش کرده و سپس به تبیین آن و صحت و سقم آن می پردازد.

آقای محمدی خاطرنشان کرد: "خدمت مسئولین به مردم"، وحدت اجزاء جامعه با هم بدین معنی که مانور روی نقاط قوت اگر با وحدت باشد، باعث ثبات خواهد شد، و "مدیریت چالش" یعنی با افراد مختلف ایجاد کننده ­ی مشکل و البته اغتشاشگران، باید متفاوت برخورد شود، از راهکارهای موفقیت و غلبه بر دشمن است.

وی به نقش رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: ولیّ و رهبر جامعه، همانند مغز جامعه بوده که اگر از گفته ها و بیانات او پیروی شود، جامعه به موفقیت و رشد و بالندگی می رسد در غیر این صورت، اهداف جامعه، محقق نشده و به سمت انحطاط و زوال، پیش می رود.

استاد دانشگاه تهران در ادامه به عملکرد دولت فعلی و میزان موفقیت آن اشاره کرد و افزود: عملکرد دولت فعلی، با توجه به عملکردهای حاصل، که در زمینه رشد اقتصادی، شاخصه های اقتصادی که قبلا خیلی ضعف داشتند، در حال حاضر، وضعیت بهتر بوده و از جمله اهداف دولت در حال حاضر، رونق تولید است. این بهبود وضعیت را مرهون انتخاب درست ملت در زمینه ریاست جمهوری باید دانست چرا که به گفته مقام معظم رهبری؛ انتخاب شما، دهها سال اثر دارد.

وی در پایان به وجود اخلاص در کارها اشاره کرده و از شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان نمونه بارز فرد مخلص یاد کرد.

همایش بصیرتی"جهاد تبیین و روشنگری" در جلفا برگزار شد

همایش بصیرتی"جهاد تبیین و روشنگری" در جلفا برگزار شد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha