بازدید مدیر حوزه های علیه خواهران از مدرسه علمیه حضرت زینب کبری(س) بشاگرد در هرمزگان

حجت الاسلام والمسلمین فاضل و هیات همراه، در سفری به استان هرمزگان، از مدرسه علمیه حضرت زینب کبری(س) بشاگرد بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، بشاگرد/ حجت الاسلام والمسلمین مجتبی فاضل و هیات همراه، در سفری به استان هرمزگان، در مدرسه علمیه حضرت زینب کبری(سلام الله علیها) حضور پیدا کردند.

مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور، ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع طلاب بیان کرد: در این روزها که در دوطرف دو واقعه بزرگ یکی میلاد حضرت زینب(سلام الله علیها) و دیگری شهادت حضرت زهرا(سلام الله علیها) محصوریم، وظیفه سنگینی بر عهده داریم. 

وی خاطرنشان کرد: در دوره ای هستیم که همه سلوک ما می تواند مورد رضایت حضرت زهرا(س) قرار بگیرد، پس درس بخوانیم تا بتوانیم فرهنگ حضرت زهرا(س) را به جامعه منتقل کنیم، چرا که درس خواندن و حفظ دین یک جهاد بزرگ است.

حجت الاسلام والمسلمین فاضل اذعان داشت: باید طوری روی اخلاق خود کار کنیم که همه بگویند که وی شاگرد حضرت زهراست، چرا که ما می توانیم رفتار خود را تبدیل به اعمال مستحبی کنیم و رضای خداوند را در آن مدنظر داشته باشیم.

وی در پایان صحبت خود گفت: هرگاه کسی بزرگتری می بیند، بگوید او از من بزرگتر است پس عبادتش از من بیشتر است و هرگاه کوچکتر از خود ببیند؛ بگوید او از من کوچکتر است، پس گناهش از من کمتر است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha