حمایت ویژه مرکز خدمات حوزه های علمیه از طلاب مبلغ با شیوه جدید تبلیغی

مدیرکل مرکز خدمات حوزه های علمیه استان بوشهر با اشاره به اهمیت تبلیغ گفت: اقتضای شرایط کنونی این است که طلاب در حوزه تبلیغ و تبیین مسائل، دارای ایده جدیدی باشند و در این صورت مرکز خدمات به صورت ویژه از ایشان حمایت می کند.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، حجت الاسلام والمسلمین امیری، مدیرکل مرکز خدمات حوزه های علمیه استان بوشهر با حضور در جمع مدیران مدارس علمیه خواهران استان بوشهر به بیان و معرفی این مرکز و  خدمات آن به طلاب پرداخت و گفت: مرکز خدمات، حمایت خود از طلاب را یک وظیفه ذاتی می داند و فلسفه وجود مرکز خدمات، به وجود طلاب وابسته است.

مدیرکل مرکز خدمات حوزه های علمیه استان بوشهر، با اشاره به اینکه خدمات حوزه های علمیه به صورت هدفمند انجام می شود، گفت: سیاست مرکز خدمات حوزه های علمیه بر این است که خدمات خود را به صورت هدفمند به طلاب ارائه دهد، به گونه ای که به هر طلبه به هر اندازه که در انجام رسالت طلبگی موفق است و خدمت می کند، خدمات متقابل ارائه شود.

 وی با اشاره به فواید طرح هدفمندی خدمات در بین طلاب گفت: طرح هدفمندی خدمات با توجه به اینکه مدت کوتاهی است که  از اجرای آن می گذرد ولی در همین مدت آثار و برکات زیادی برای حوزه های علمیه داشته است که تحرک خوبی در حوزه ها خصوصا در امر تبلیغ در کشور ایجاد کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین امیری بیان داشت: در سال های قبل حمایت های مرکز خدمات از طلاب به صورت عمومی بود و همه به یک اندازه از خدمات مرکز بهره مند می شدند و در این بین خدمات آنچنان شامل طلاب خواهر نمی شد، ولی با هدفمند شدن خدمات، در مواردی، خدمات طلاب خواهر بیش از آنچه است که به بعضی از طلاب برادر داده می شود.

مدیرکل مرکز خدمات حوزه های علمیه استان بوشهر با اشاره به اهمیت تبلیغ و شرایط خاص حال حاضر گفت: در شرایط کنونی ما نیازمند این هستیم که طلاب در حوزه تبلیغ و تبیین مسائل، دارای ایده جدید و نو باشند و اگر طلبه ای که به امر مقدس تبلیغ مشغول است و شیوه جدیدی از تبلیغ را ارائه دهد، مرکز خدمات به صورت ویژه از وی حمایت می کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha