مدارس علمیه بانوان در افق ۱۴۱۴ به مرجعیت علمی برسند

معاون آموزش حوزه‌های علمیه خواهران کشور به تبیین رسالت اصلی حوزه‌های علمیه خواهران پرداخت و گفت: مدارس علوم دینی بانوان بایستی در افق ۱۴۱۴ به مرجعیت علمی و معنوی دست یابند.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، مشگین‌شهر/ خانم صدیقه افشار در دیدار با طلاب مدرسه علمیه فاطمیه سلام‌الله‌علیها مشگین‌شهر، اظهار کرد: اقدامات راهبردی در چشم‌انداز حوزه‌های علمیه خواهران با محوریت ارتقاء سطح علمی و آموزشی مدارس و شناسایی رشته‌های متناسب با نیازهای کنونی طراحی شده است.
وی با اشاره به لزوم تحول سیستم آموزشی - تربیتی افزود: کیفیت‌گرایی و رشد هدفمند ابعاد محتوایی و ساختاری حوزه‌های علمیه با تکیه بر علم محوری مورد اهتمام جدی است.
این مقام مسؤول با اشاره به رسالت اصلی حوزه‌های علمیه خواهران گفت: آموزش، تربیت و نیروسازی از رسالت‌های مهم این نهاد دینی است، بنابراین سیستم آموزشی مدارس علمیه خواهران باید به گونه‌ای عمل کنند که در افق ۱۴۱۴ به یک مرجعیت مبتنی بر علم و معنویت برسند.

معاون آموزش حوزه‌های علمیه خواهران کشور تصریح کرد: ما موظف به هدایت‌گری هستیم و تحقق و عملیاتی‌شدن رویکردهای افق ۱۴۱۴ در سطح جهانی با تحول در دیدگاه‌ها و نگرش‌های موجود حاصل می‌شود.

مدارس علمیه بانوان در افق ۱۴۱۴ به مرجعیت علمی برسند

مدارس علمیه بانوان در افق ۱۴۱۴ به مرجعیت علمی برسند

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha