مبلغان خواهر زیبایی‌های دین را به مردم تبیین کنند

نماینده ولی فقیه در دانشگاه‌های استان اردبیل، تبیین و تبلیغ زیبایی‌های دین به مردم را توسط مبلغان خواهر حوزوی لازم و ضروری بیان کرد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالله حسنی، در نشست اخلاق اساتید واحدهای حوزوی خواهران اردبیل که در حاشیه دیدار معاون آموزش حوزه‌های علمیه خواهران کشور با اساتید در محل سالن جلسات مدیریت حوزه علمیه خواهران استان برگزار شد، طلبگی را امری مقدس دانست و گفت: انسان به برکت حضور در مدارس علوم دینی به مقام‌های والایی دست می‌یابد.

وی تبیین و تبلیغ زیبایی‌های دین را برای مبلغان حوزوی ضروری دانست و بیان داشت: طلاب علوم دینی اعم از خواهر و برادر بایستی با بهره‌گیری از روش‌های نوین تبلیغی، با محبت و راهکارهای مناسب قلوب مردم را تسخیر کرده و آنها را جذب دین نمایند.

نماینده ولی فقیه در دانشگاه‌های استان اردبیل، با بیان اینکه امروزه دنیای کودکان متفاوت بوده و تحت تاثیر فضای مجازی قرار گرفته است، تصریح کرد: طلاب خواهر بایستی روش ورود و نفوذ به کودکان را احصا کرده و در اولویت کار خود قرار دهند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسنی بانوان طلبه را به توجه ویژه به خودسازی توصیه کرد و اظهار داشت: بازگوکردن زیبایی‌های دین به مردم از وظایف طلاب است چراکه اگر مردم زیبایی‌های دین را بدانند به‌طور قطع جذب دین خواهند شد.

مبلغان خواهر زیبایی‌های دین را به مردم تبیین کنند

مبلغان خواهر زیبایی‌های دین را به مردم تبیین کنند

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha