تجلیل از خواهران طلبه برگزیده مرحله اول المپیاد ادبیات عرب در میبد

از برگزیدگان مرحله اول (مدرسه ای) المپیاد ادبیات عرب مدرسه علمیه حضرت زهرا(س) میبد، با حضور مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد تجلیل شد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، میبد/ حجت الاسلام والمسلمین محمد کارگر شورکی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد در جمع طلاب خواهر میبد، در سخنانی ابتدا به مقامات ائمه اطهار(ع) اشاره و بیان کرد: مقام عصمت، درجات متفاوتی دارد، هر فردی هم می تواند تا حدی معصوم باشد، نسبت به گناهانی که می توانسته انجام دهد، ولی انجام نداده است.

وی در ادامه با اشاره به جایگاه طلاب و علما، نسبت به خودسازی و شروع این تکلیف الهی از خود فرد سفارش کرد و اظهار داشت: با توجه به شرایط کشور و وجود اغتشاشات و هتک حرمت به لباس روحانیت، می‌توان با برخورد مناسب و شایسته در برابر ظلم، مشمول اجر اخروی شد.

در بخش دیگر این مراسم، از برگزیدگان مرحله اول المپیاد ادبیات عرب با حضور مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد و خانم رویا دهقانی، معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران یزد، با اهدای لوح تقدیر و هدایای ویژه تجلیل شد.

گفتنی است؛ مرحله اول المپیاد ادبیات عرب، با حضور 60 نفر از طلاب واجد شرایط مدرسه علمیه حضرت زهرا(سلام الله علیها) میبد، در روز چهارشنبه 25 آبان ماه سال جاری برگزار شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha