نشست فاطمی با حضور خواهر شهید "ابراهیم هادی" در مدرسه علمیه فاطمیه رودسر

نشست فاطمی با حضور مادر شهید "حسن عشوری" و خواهر شهید "ابراهیم هادی" در مدرسه علمیه فاطمیه رودسر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، رودسر/ در نشست فاطمی که به‌مناسبت ایام فاطمیه و با حضور خانواده دو شهید امنیت و دفاع مقدس برگزار شد، مادر شهید "حسن عشوری" از شهدای گیلانی امنیت، ضمن خیرمقدم به خواهر شهید "ابراهیم هادی" به خصوصیات اخلاقی فرزندش اشاره کرد و گفت: شهید عشوری ارادت خاصی به حضرت زهرا سلام‌الله علیها داشت و از همان کودکی انس به اهل‌بیت علیهم السلام داشت و در همین مسیر گام برداشت.

خانم هادی، خواهر شهید ابراهیم هادی نیز در این نشست به رسالت زنانِ با ایمان و با تقوا در صحنه جنگ نرم اشاره کرد و بیان داشت: امروز وظیفه ما در برابر خون شهدا بسیار سنگین است، ما در مسیری حرکت می کنیم که الگوی ما حضرت زهرا و حضرت زینب سلام الله علیهما هستند و این فقط نباید در حد صحبت و شعار باشد بلکه باید در عمل به منصه ظهور برسد.

وی افزود: دشمن از مدت‌ها پیش و بخصوص در زمان کرونا کار کرد و امروز شاهد چنین نتایج ناپسندی در بخشی از جامعه جوان کشور هستیم.

وی گفت: هر جا ما سستی کردیم دشمن بیشتر کار کرد، بنابراین امروز وظیفه من و شما سنگین تر از شهداست، شهدا متعلق به همه هستند و نباید رسالتمان را در قبال خون به ناحق ریخته شهدا فراموش کنیم.

این برنامه که به همت ستاد بانوان فاطمی شهرستان شامل بسیج، شورای شهر، تبلیغات، ستاد نمازجمعه، ستاد امربه معروف و نهی از منکر و حوزه علمیه فاطمیه برگزار شد، با ذکر مصیبت حضرت زهرا سلام الله علیها خاتمه یافت.

نشست فاطمی با حضور خواهر شهید "ابراهیم هادی" در مدرسه علمیه فاطمیه رودسر

نشست فاطمی با حضور خواهر شهید "ابراهیم هادی" در مدرسه علمیه فاطمیه رودسر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha