مادران شهدا نمونه بارز استقامت زن مسلمان هستند

معاون فرهنگی مدرسه علمیه زینبیه رشت گفت: مادران شهدا نمونه بارز استقامت زن مسلمان و الگوی مناسبی برای بانوان طلبه هستند.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، خانم زهرا غلامی، معاون فرهنگی مدرسه علمیه زینبیه رشت با اشاره به دیدارهای هفته گذشته طلاب مدرسه علمیه زینبیه با چند تن از مادران شهدای شهرستان رشت، بیان کرد: این برنامه با هدف آشنایی طلاب با مادران شهدا و بهره‌جویی از سیره عملی ایشان در تربیت فرزند و شهیدپروری دیده شده و بدین‌منظور دیدارهایی با چند تن از مادران شهدا صورت گرفت که تا پایان ایام فاطمیه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: قطعا مادران شهدا نمونه بارز استقامت زن مسلمان و الگوی مناسبی برای بانوان طلبه هستند و در این راستا اساتید، کادر و طلاب مدرسه علمیه زینبیه رشت تاکنون به دیدار مادر شهیدان مدافع حرم شهید سید اسماعیل سیرت‌نیا و شهید بابک نوری هریس، همچنین شهید فرهنگی شهید محمدمهدی‌ مقدم مشرّف شده و از حضور معنوی ایشان بهره بردند.

خانم غلامی اظهار کرد: در این دیدارها مادران بزرگوار شهدا خاطراتی از ویژگی‌های بارز اخلاقی و معنوی فرزند شهیدشان به‌عنوان رزق معنوی برای طلاب بیان و برای بانوان حوزوی آرزوی تداوم توفیق داشتند.

وی افزود: طلاب نیز در این دیدارها بر عزم راسخ خود برای استقامت در راه شهدا و آرمان‌های انقلاب اسلامی حتی در سخت‌ترین شرایط تاکید کردند و خواستار دعای ویژه مادران شهدا برای ثابت‌قدم ماندن در این مسیر شدند.

این معاون فرهنگی در پایان افزود: در این دیدارها از مقام مادران ایثارگر شهدا تجلیل و هدایایی به رسم یادبود از طرف مدرسه علمیه زینبیه رشت به ایشان تقدیم شد.

مادران شهدا نمونه بارز استقامت زن مسلمان هستند

مادران شهدا نمونه بارز استقامت زن مسلمان هستند

مادران شهدا نمونه بارز استقامت زن مسلمان هستند

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha