حضرت زهرا(س) بنیان‌گذار جهاد تبیین است

مدرس مدرسه علمیه فاطمیه صومعه‌سرا در جمع طلاب گفت: همان‌طور که حضرت زهرا(س) جهاد تبیین را با اشک و هم با سخن و کلام انجام دادند، ما نیز باید با تمسک به ایشان در این دوره از جامعه عفت و پاک‌دامنی را در سراسر کشور رواج دهیم.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، خانم مرضیه معادی در نشستی علمی _ پژوهشی که به‌مناسبت ایام فاطمیه برگزارشد، بیان کرد: جهاد تبیین که حضرت زهرا سلام الله علیها بنیان‌گذار آن است، مهم‌ترین وجه الگوبرداری از سیره ایشان است.

وی در ادامه با توجه به نقش حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها در افشاگری هویت دشمنان دین خداوند افزود: به دلیل اهمیت جهاد تبیین و ضرورت التزام مردم مومن انقلابی به آن، مقام معظم رهبری نیز بر این امر مهم تاکید دارند.

خانم معادی در ادامه با تأکید و تمسک به سبک زندگی آن حضرت افزود: مسئله جهاد تبیین در زندگی حضرت به‌شدت موج می زند به‌گونه‌ای که بعد از رحلت رسول خدا با بدن مجروحش دست حسنین را می‌گیرند و برای روشنگری به‌ در خانه‌ی مهاجرین و انصار مراجعه می‌کنند. 

وی گفت: حضرت زهرا(س) به‌عنوان مادر ائمه اطهار علیهم‌السلام تجسم عینی آموزه‌های قرآنی است و بر اساس همین آموزه‌ها با همه توان در برابر دشمن ایستاد و ایستادگی کرد.

 خانم معادی افزود: میدان تبیین، میدانی است که امروز دشمن با همه قدرت و با همه امکانات از آن استفاده می‌کند و به‌دنبال از بین بردن امت اسلامی است تا از این طریق جهالت و آشوب و فتنه‌ای ایجاد کند و زمینه‌ای فراهم شود که از خارج به ما حمله نماید و به همه‌چیز مسلط شود، لذا رهبر انقلاب فرمان این حرکت عظیم را صادر نمودند. 

مدرس حوزه علمیه در پایان با اشاره به این‌که نداشتن الگوی صحیح برای جایگاه و هویت زنانه یکی از مشکلات جامعه امروزی است، گفت: الگوی زنان عالم حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها است همان‌طور که ایشان جهاد تبیین را هم با اشک و هم با سخن و کلام انجام دادند، ما نیز باید با تمسک به ایشان در این دوره از جامعه با پیروی از منویات حضرت فاطمه زهرا علیهاالسلام عفت و پاک‌دامنی را در سراسر کشور رواج دهیم.

حضرت زهرا(س) بنیان‌گذار جهاد تبیین است

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha