50 نفر از طلاب خواهر بندرترکمن در اعتکاف علمی شرکت کردند

مدیر مدرسه علمیه فاطمه‌الزهرا(س) بندرترکمن خبر داد: در آستانه امتحانات نیمسال اول تحصیلی، اعتکاف علمی در این مدرسه علمیه با حضور50 نفر از طلاب این مدرسه در حال برگزاری است.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، بندر ترکمن/ خانم خدیجه قانعی زارع در گفتگویی اظهار داشت: در آستانه فرارسیدن امتحانات نیمسال اول 1402-1401، اعتکاف علمی در مدرسه علمیه فاطمه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) بندرترکمن با هدف تقویت بنیه علمی و ارتقاء سطح علمی طلاب در تمام پایه‌های تحصیلی در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: اعتکاف علمی طلاب این مدرسه بعد از اجرای برنامه صبحگاه فرهنگی از ساعت 8 صبح الی 16:30 عصر مطابق برنامه‌ریزی صورت گرفته؛ برگزار شده و طلاب دروس متمرکز را به مباحثه می‌پردازند.

خانم قانعی زارع اضافه کرد: اعتکاف علمی در پیشرفت و موفقیت تحصیلی طلاب نقش چشم‌گیری دارد و فرصتی است تا طلاب نقاط ضعف درسی خود را یافته و در راستای رفع آن تلاش کنند.

مدیر مدرسه علمیه فاطمه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) بندرترکمن مباحثه را تکرار درس استاد خواند و افزود: یک ساعت مباحثه، بهتر از تکرار درس در طی یک ماه است، زیرا با مباحثه طلاب به فهم عمیق دروس می‌رسند.

 وی با بیان این‌که اعتکاف علمی این مدرسه از سال 1388 تاکنون برگزار شده است، اضافه کرد: در این برنامه علمی، 50 نفر از طلاب روزانه و خوابگاهی حضور دارند و اساتید مدرسه نیز برای رفع اشکالات در کنار طلاب حاضر می‌شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha