150 نفر از طلاب خواهر گلستانی به اعتکاف علمی خود پایان دادند

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران گلستان اعلام کرد: در آستانه امتحانات نیمسال اول تحصیلی، اعتکاف علمی تعدادی از مدرسه علمیه استان گلستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، خانم زهرا جمالیزاده در گفت‌وگویی اظهار داشت: همزمان با فرارسیدن امتحانات نیمسال اول 1402-1401، اعتکاف علمی در مدارس علمیه فاطمه الزهراء(س) شهرستان‌های کلاله و بندرترکمن و صدیقه طاهره(س) انبارالوم برگزار شد.

وی توضیح داد: اعتکاف علمی که با حضور طلاب هر یک از مدارس نامبرده بصورت مباحثه‌ای صورت پذیرفت، موجب ارتقاء سطح علمی طلاب و آمادگی شرکت در آزمون پایان ترم، پیشرفت و موفقیت تحصیلی طلاب و رفع نقاط ضعف و اشکالات درسی و نیز کاهش استرس ناشی از آزمون خواهد شد.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران گلستان با بیان این‌که اعتکاف علمی مدارس نامبرده در تمام پایه‌های تحصیلی برگزار شد، اضافه کرد: این برنامه آموزشی در مدارس فوق از صبح روز سوم دی ماه آغاز شد و تا امروز به مدت شش روز ادامه یافت که مطابق برنامه‌ریزی هر یک از مدارس علمیه پایان پذیرفت و طلاب دروس متمرکز را به مباحثه پرداختند.

خانم جمالیزاده با بیان این‌که اعتکاف علمی در مدرسه علمیه فاطمه‌الزهراء(س) شهرستان بندرترکمن که از سال 1388 تا کنون برگزار شده، از سابقه بیشتری برخوردار بوده، اضافه کرد: در این برنامه علمی، قریب به 150 نفر از طلاب روزانه و خوابگاهی در مدارس خود حضور یافته و اساتید مدرسه نیز برای رفع اشکالات در کنار طلاب حاضر می‌شدند.

وی اظهار کرد: هر یک از مدارس علمیه فوق، امکانات رفاهی را برای هرچه بهتر برگزار کردن این برنامه آموزشی فراهم کردند، از جمله؛ دراختیار قراردادن خوابگاه، آماده سازی مکان و امکانات آموزشی، پذیرائی، برنامه ریزی ساعات مباحثه دروس متمرکز و نظارت کارگروه اعتکاف در روند مباحثه.

150 نفر از طلاب خواهر گلستانی به اعتکاف علمی خود پایان دادند

150 نفر از طلاب خواهر گلستانی به اعتکاف علمی خود پایان دادند

150 نفر از طلاب خواهر گلستانی به اعتکاف علمی خود پایان دادند

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha