ارتقابخشی مهارتی و دانشی خادمیاران رضوی در موسسه آموزش عالی زینب کبری(س) رفسنجان

جلسه تبیین ارتقابخشی مهارتی و دانشی خادمیاران رضوی، با حضور ۳۰ نفر از خادمیاران خواهر مقاطع ارشد و دکتری در موسسه آموزش عالی زینب کبری(س) رفسنجان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، نشست هم اندیشی ارتقابخشی خادمیاران خواهر رضوی در محل موسسه آموزش عالی حوزوی حضرت زینب کبری علیهاالسلام رفسنجان برگزار شد.

 در این نشست که با حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر فیاض برگزار شد، ویژه برنامه های آموزشی خادمیاران خواهر مقاطع ارشد و دکتری تبیین گردید.

این نشست پس از تفاهم نامه ای بین مسئولین ستاد خادمیاران رضوی رفسنجان و موسسه آموزش عالی حوزوی حضرت زینب کبری سلام الله علیها و موسسه دروازه دانش، در خصوص ارتقابخشی مهارتی و دانشی خادمیاران خواهر منعقد شده بود، برگزار شد.

 اولین جلسه تبیین در این باره با حضور ۳۰ نفر از خادمیاران خواهر مقاطع ارشد و دکتری برگزار شده و دکتر فیاض مدیر موسسه بین المللی دروازه دانش، ضمن تاکید بر کسب معارف رضوی، تصریح کرد: ما باید با همکاری یکدیگر و رشد دادن خود در زمینه معارف اهل بیت علیهم السلام، حرم معرفتی آقا علی ابن موسی الرضا علیه السلام را به واقع به خارج از مرزهای ایران گسترش دهیم.

وی ضمن معرفی موسسه دروازه دانش به حضار، نمونه‌هایی از برنامه های انجام شده توسط این موسسه در داخل و خارج از کشور را تشریح کرده و با توجه دادن مخاطبین به ضرورت آموزش تعالیم اسلامی برای خادمیاران رضوی، دوره های آموزشی کوتاه مدت و بلند مدت پیش رو  و چگونگی ثبت نام در این دوره ها را بیان کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha