در گذشته یک سردار سلیمانی داشتیم اما اکنون 72میلیون سردار وجود دارد

خانم معتمد، معاون فرهنگی مدرسه علمیه ام ابیها(س) تفت با گرامیداشت سالروز شهادت قاسم سلیمانی گفت: ما درگذشته فقط یک سردارسلیمانی داشتیم اما اکنون 72میلیون سردار وجود دارد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، خانم سمیه معتمدزاد، معاون فرهنگی مدرسه علمیه ام ابیها(سلام الله علیها) تفت در گفت و گو با خبرنگاران ضمن تسلیت شهادت سردار دلها، از فضاسازی این مدرسه بمناسبت سالگرد شهادت سردار دلها و هم‌رزمانش و همچنین سالگرد ارتحال آیت الله محمدتقی مصباح یزدی خبرداد و گفت: سردار سلیمانی، جان داد و پرکشید، این خبریست که صبح دی سال 1398ایران را در غم و اندوه فرو برد.

وی بیان کرد: دشمن شاد نباشد چرا که هیچوقت این شادی او ادامه نخواهد داشت و باید بداند ما در گذشته فقط یک سردارسلیمانی داشتیم اما با این کار غیرانسانی او، اکنون بیش از 72میلیون سردار وجود دارند که حاضرند جانشان را در راه کشورشان فدا کنند.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه ام ابیها(سلام الله علیها) تفت افزود: ما با استعانت از خود شهید و به همت طلاب، مدرسه را به همین مناسبت آماده و مهیا کردیم تا یاد شهید و بزرگانی همچون آیت الله مصباح یزدی در دلها زنده بماند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha