جشنواره گفتمان خدمت در استان مرکزی افتتاح شد

مسئول دبیرخانه انجمن های علمی حوزه های علمیه گفت: جشنواره گفتمان خدمت لبیک عملی به رهنمودهای مقام معظم رهبری است.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، دومین جشنواره گفتمان خدمت با حضور فرزاد مخلص الائمه، استاندار استان مرکزی و حجت الاسلام والمسلمین عبدالرسول هاجری، مسئول دبیرخانه انجمن های علمی حوزه های علمیه در مصلی بیت المقدس اراک افتتاح شد.

حجت الاسلام و المسلمین هاجری، رئیس شورای سیاستگذاری جشنواره گفتمان خدمت بیان کرد: هدف از برگزاری جشنواره گفتمان خدمت لبیک به فرمایش رهبر انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری فرمودند: «لازم است در کنار کارهای خیر، کارهای خوب و کارهای نیکوکاری تلاش کنیم که این کارها تبدیل به گفتمان خدمت شود که هم مردم کشور اطلاع داشته باشند و هم هر کسی احساس کند که باید کاری کند».

مسئول دبیرخانه انجمن های علمی حوزه های علمیه خاطرنشان کرد: از روز اول خود گروه های جهادی، نیکوکاری و تبلیغی در شورای سیاستگذاری گفتمان خدمت حضور داشته و تمامی کارها بصورت خودجوش است.

رئیس شورای سیاستگذاری جشنواره گفتمان خدمت اظهار کرد: مجاهدت های خاموش در سطح کشور در حال انجام است و خدماتی به مردم ارائه می‌شود و فعالان این عرصه به دلیل اخلاص دنبال این نبودند که معرفی شوند، لذا جشنواره گفتمان خدمت باعث می‌شود که کارهای آنها معرفی شوند.

وی ادامه داد: در فضایی که دشمنان تلاش می کنند با سیاه‌نمایی نیمه خالی لیوان را به مردم نشان دهند و آنان را ناامید کنند، جشنواره هایی مانند گفتمان خدمت می تواند به مردم نوید و آرامش دهد و آنان بدانند که در لایه‌های پنهان شهر چه اتفاقاتی می افتد و چه کارهای بزرگی در حال انجام است.

حجت الاسلام والمسلمین هاجری یکی دیگر از اهداف جشنواره گفتمان خدمت را ارتباط گروه های جهادی و نیکوکاری با یکدیگر دانست و گفت: این کار سبب می شود گروه ها همدیگر را بشناسند و بدانند که هر یک در کجا فعالیت می کنند و چه تخصص هایی دارند؛ این ارتباط باعث همکاری و هم افزایی بیشتر می‌شود.

رئیس شورای سیاستگذاری جشنواره گفتمان خدمت در پایان گفت: یکی از اهداف جشنواره همین است که کارهای خوب شناخته شود و دیگران هم بتوانند در شهرهای خود و با همان ظرفیت ها و امکانات این جشنواره را برگزار کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha