اجرای طرح کیفیت‌سنجی و ارزیابی برنامه آموزشی سطوح عالی حوزه‌های علمیه خواهران

معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران از اجرای طرح ارزیابی نظام آموزشی سطوح عالی این نهاد حوزوی با هدف رفع آسیب های موجود و افزایش کارآمدی برنامه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، خانم صدیقه افشار، معاون آموزش حوزه‌های علمیه خواهران در گفت و گویی اظهار داشت: حوزه‌های علمیه خواهران با هدف تربیت خواهران دین شناس که ضمن تخلق به اخلاق اسلامی، مروج و مبین دین متعالی اسلام و مدافع ارزش‌های مکتب حیات بخش قرآن و اهل بیت علیهم السلام باشند، ایجاد شده اند.

وی با بیان این که برای نیل به این اهداف، رشته های تخصصی آموزشی طراحی شده و کارآمدی رشته ها در گرو ارزیابی، بروزرسانی و مطابقت محتوا با نیازهای جامعه اسلامی است، افزود: در همین راستا، طرح ارزیابی برنامه آموزشی و کیفیت سنجی رشته های سطح 3 با استفاده از نظرات استادان و اعضای گروه های علمی در اداره کل تحصیلات تکمیلی طراحی شده است.

معاون آموزش حوزه‌های علمیه خواهران ادامه داد: ارزیابی عملکرد دوره‌ها و کارکرد اجتماعی طلاب و مباحث مربوط به سرفصل های درسی از جمله مباحث اصلی طرح است که در 2 حیطه استادان و طلاب اعم از شاغل به تحصیل و دانش آموخته بررسی و تحلیل خواهد شد.

خانم افشار در پایان اظهار امیدواری کرد که نتایج طرح در افزایش کیفیت آموزش سطوح عالی و  هدایت و مهندسی رشته ها مثمرثمر واقع شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha