دفاع از دین و اشاعه آن، بالاترین و باارزش‌ترین دفاع است

رئیس هیئت‌امنای مدرسه علمیه فاطمیه صومعه‌سرا در جمع اساتید و کارکنان این مدرسه علمیه گفت: دفاع از دین و اشاعه آن، بالاترین و باارزش‌ترین دفاع است.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، حجت الاسلام والمسلمین قربانی، در جمع اساتید و کارکنان مدرسه علمیه فاطمیه صومعه‌سرا در سخنانی با توجه به آیه ۹۷ سوره مبارکه نحل بیان‌داشت: حیات طیبه ره‌آورد سیر الی‌الله است که معیار برخورداری از آن، ایمان و بردباری در جهاد با هواهای نفسانی است.

وی افزود: حیات طیبه به‌دست نمی‌آید مگر اینکه زندگی، رنگ و بوی الهی داشته باشد و چه رنگی بهتر از رنگ ایمان به خدا.

حجت الاسلام والمسلمین قربانی بیان داشت: در عصر کنونی که جنگ احزاب‌ها علیه دین اتفاق افتاده و هدف این جنگ‌ها نابودی دین است، و حذف حجاب و اغتشاشات اخیر مقدمه‌ای برای این هدف است، دفاع از دین و اشاعه آن وظیفه خطیر شما مبلغین دین و اساتید حوزه می‌باشد.

وی در ادامه اظهارداشت: اکنون که خداوند توفیق تربیت طلاب علوم دینی را به شما اساتید داده، باید مانند باغبانی که از گیاه مراقبت می‌کند تا به‌ثمر نشیند، شما نیز مانند باغبان در به‌ثمر نشستن اندیشه الهی در رفتار، گفتار و کردار طلاب در مسیر حیات طیبه گام بردارید.

رئیس هیئت‌امنای مدرسه علمیه فاطمیه صومعه‌سرا در پایان با توجه به آیه 7 سوره مبارکه محمد که خداوند فرموده: «یَـٰٓأَیُّهَا ٱلَّذِینَ ءَامَنُوٓاْ إِن‌تَنصُرُواْ ٱللَّهَ یَنصُرۡکُمۡ وَیُثَبِّتۡ أَقدامَکُم» گفت: هر کس با فکر، زبان و عمل خویش اسلام را یاری کند، خداوند نیز او را حمایت می‌کند.

دفاع از دین و اشاعه آن، بالاترین و باارزش‌ترین دفاع است

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha