برگزاری دومین گردهمایی استعدادهای برتر حوزه های علمیه خواهران

دومین گردهمایی استعدادهای برتر حوزه های علمیه خواهران به همت اداره کل امور نخبگان و استعدادهای برتر حوزه‌های علمیه خواهران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، به همت اداره کل امور نخبگان و استعدادهای برتر معاونت پژوهش حوزه‌های علمیه خواهران دومین گردهمایی استعدادهای برتر حوزه های علمیه خواهران با حضور مسئولان مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران، مسئولان مرکز امور نخبگان و استعدادهای برتر حوزه های علمیه و مسئولان مرکز خدمات حوزه های علمیه بخش حمایت از جامعه نخبگانی حوزه های علمیه کشور و جمعی از طلاب استعداد برتر صبح امروز در سالن آیت الله شرعی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران برگزار شد.

هدف از برگزاری این گردهمایی، ضرورت هم‌افزایی به منظور رصد، احصاء وضعیت موجود و ترسیم دقیق افق پیش‌رو در امور استعدادهای برتر و نخبگان حوزه های علمیه خواهران بود.

ارج نهادن و تجلیل از تلاش های علمی طلاب استعداد برتر حوزه های علمیه خواهران، برقراری فضای گفت‌وگوی مستقیم طلاب با مسئولان جهت بیان مطالبات، مشکلات و موانع در مسیر نخبگی، آشنایی طلاب استعداد برتر از اقصی نقاط کشور با یکدیگر و فراهم ساری زمینه ارتباط و تعاملات علمی طلاب استعداد برتر از دیگر اهداف برگزاری این گردهمایی یک روزه بود.

تمامی طلاب استعداد برتر عرصه های آموزش، پژوهش و فرهنگی و تبلیغی که در ۷ دوره فراخوان استعدادهای برتر شناسایی و موفق به اخذ رتبه قبولی و حفظ رتبه خود شده بودند در این گردهمایی شرکت داشتند.

در بخش دیگری از این گردهمایی نمایندگان استعدادهای برتر حوزه و نمایندگان معاونین پژوهش مراکز استانی به بیان نظرات و مسائل طلاب استعدادهای برتر در امور آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و تبلیغی و حمایت و پشتیبانی پرداختند و در ادامه مسئولان مربوطه به دغدغه ها و مطالبات ایشان پاسخ دادند.

در این گردهمایی همچنین از 10 طلبه نخبه و استعداد برتر حوزه های علمیه خواهران تقدیر شد.

گفتنی است، اولین گردهمایی طلاب استعداد برتر حوزه های علمیه خواهران 2 دیماه سال 1398 به صورت برخط در سراسر کشور و حضوری در قم برگزار شده بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha