کلنگ احداث ساختمان مدرسه علمیه حضرت خدیجه(س) بهاباد به زودی زمین زده شود+تصاویر

مدیر حوزه‌ علمیه خواهران استان یزد با سفر به شهرستان بهاباد، از آغاز احداث ساختمان جدید مدرسه علمیه حضرت خدیجه(س) بهاباد به زودی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران حجت الاسلام و المسلمین محمد کارگر شورکی، مدیر حوزه‌ علمیه خواهران استان یزد  صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به سفر اخیر خود به شهرستان بهاباد و دیدار با  هیئت امناء مدرسه علمیه حضرت خدیجه(سلام الله علیها) این شهرستان اظهار داشت: در این نشت پیرامون احداث ساختمان جدید مدرسه علمیه حضرت خدیجه(سلام الله علیها) بحث وتبادل نظر شد و مصوب شد که به زودی کلنگ احداث ساختمان جدید مدرسه علمیه خواهران شهرستان بهاباد به زمین زده شود و با اعتبار مرکز مدیریت و ماده 23 و حمایت های خیرین ظرف سه سال به بهره برداری برسد.

وی افزود: دیدار و گفت‌وگو با اساتید، کارکنان و طلاب مدرسه علمیه حضرت حضرت خدیجه کبری(س) به منظور در جریان قرار گرفتن روند فعالیت‌های این مدرسه در بخش های مختلف و معاونت آموزش، فرهنگی، پژوهش و مالی از دیگر برنامه های این بازدید بود.

حجت الاسلام و المسلمین کارگر شورکی، یادآور شد: در بخش دیگر این بازدید؛ معاونان حوزه علمیه خواهران استان با معاون مربوطه خود در مدارس دیدار و گفت و گو کرده و با حضور در جمع طلاب ضمن بازخوردگیری از برنامه های فرهنگی، آموزشی و پژوهشی، به بررسی مشکلات و درخواست های طلاب پرداختند.

وی خاطرنشان کرد: این مدرسه از بدو تأسیس در سال 1392 تاکنون در محل های استیجاری و در موقعیت مناسب در مرکز شهر به فعالیت می پردازد ولی با کمبود فضای مناسب مواجه است که امیدواریم با احداث ساختمان جدید این مشکل مرتفع شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha