زنان پس از انقلاب اسلامی راه صد ساله را در ۴۰ سال طی کردند

عضو شورای سیاست گذاری حوزه های علمیه خواهران گفت: معرفی زنان شاخص و الگو در جامعه راهبرد خوبی است زیرا سرعت پیشرفت زنان از همه جهات بعد از انقلاب فوق العاده بوده و راه صد ساله در چهل سال طی شده است.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، خانم فریبا علاسوند عضو شورای سیاست گذاری حوزه‌های علمیه خواهران، در سفر به استان کرمان، با حضور در مدیریت حوزه علمیه خواهران کرمان و در جمع اساتید مدارس علمیه استان، اظهار داشت: همانگونه که در آیات قرآن ذکر شده است، شیطان، متدینین را مورد هدف قرار داده و ایجاد تفرقه، بنیادی‌ترین امری است که شیطان در جمع افراد متدین دنبال می کند.

وی افزود: تفرقه، جامعه و تمدن‌ها را از بین برده، بنابراین بهترین چراگاه دشمن این است که از سوء تفاهم‌های کوچک، تفرقه ایجاد نماید.

خانم علاسوند به حوادث اخیر اشاره کرد و گفت: در اتفاقات اخیر موضع دعوا متراکم سازی شد و با استفاده از این ترفند به دنبال آن بودند که تمام جریان‌های کشور را معترض یا مخالف نشان دهند، اما موضع وفاق را در پیش گرفتن گام مهمی است، چون دشمن از این تفرقه کار را بهتر پیش خواهد برد.

وی خاطرنشان کرد: معرفی زنان شاخص و الگو در جامعه راهبرد خوبی است، زیرا سرعت پیشرفت زنان از همه جهات بعد از انقلاب فوق العاده بوده و راه صدساله در چهل سال طی شده است.

عضو شورای سیاست گذاری حوزه‌های علمیه خواهران، یادآور شد: استفاده از نماد و یک حرکت خاص، حربه دشمن و یک زبان عمومی است که سریع به هدف می‌رسد، اما در بین قشر متدین مورد غفلت واقع شده که در این عرصه نیاز به تلاش داریم.

زنان پس از انقلاب اسلامی راه صد ساله را در ۴۰ سال طی کردند

زنان پس از انقلاب اسلامی راه صد ساله را در ۴۰ سال طی کردند

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha