استمرار انقلاب اسلامی در گرو وجود نیروی انسانی و قدرت جوانی است

خانم دنکوب، رابط جمعیت استانداری گلستان، استمرار انقلاب اسلامی را در گرو وجود نیروی انسانی و قدرت جوانی دانست و گفت: جهاد فرزندآوری و افزایش جمعیت در این مقطع از زمان، از امور مهم و اساسی است و باید در اولویت مسائل زندگی قرار بگیرد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، خانم آزاده دنکوب، در  نشست فرهنگی به مناسبت ایام الله دهه فجر در جمع شماری از بانوان شهرستان گرگان و طلاب مدرسه علمیه حضرت صدیقه فاطمه(س) این شهرستان بیان کرد: قرآن مجید از روزهای سرنوشت ساز و اثرگذار مهم تاریخی، به "ایام الله" تعبیر کرده است.

وی افزود: از نظر اسلام همه روزها، روزهای عادی هستند و به خودی خود نه مبارک هستند نه نحس؛ انتساب آن روز به خدا به دلیل ویژگی ظهور حوادث و رویداد بزرگی در آن روز است.

 استاد حوزه، عنصر قدرت الهی را نشانه ایام الله دانست و تصریح کرد: ایام الله، روزهای تبلور قدرت خداوند هستند و یادآوری آن‌ها، یادآوری قدرت مغلوب ناشدنی و برتر خداوند و مشاهده حاکمیت اراده الهی در حوادث تاریخی و جامعه است.

خانم دنکوب، یادآوری و زنده نگه‌داشتن ایام الله را یکی از مهم‌ترین وظیفه آحاد جامعه اسلامی برشمرد و تصریح کرد: یادآوری و گرامیداشت ایام الله زمینه‌ساز اصلاح دستگاه محاسباتی و تصمیم‌گیری جامعه می‌شود و این باور را تقویت خواهد کرد که اراده‌ها مقهور اراده الهی است.

رابط جمعیت استانداری گلستان، امید به آینده را از دستاوردهای گرامیداشت ایام الله دانست و افزود: وقتی دست قدرت الهی، ایام‌ الله را می‌سازد، بنابراین پاسداشت و توجه به این روزها، جامعه‌ اسلامی را به آینده امیدوار می‌کند.

خانم دنکوب، دهه فجر و روزهای پیروزی انقلاب اسلامی را از مصادیق ایام الله خواند و تاکید کرد: یکی از بهترین فرصت‏ ها جهت زنده نگه‌داشتن و انتقال مفاهیم انقلاب اسلامی، بزرگداشت ایام الله دهه فجر است.

وی استمرار انقلاب اسلامی را در گرو وجود نیروی انسانی و قدرت جوانی دانست و گفت: جهاد فرزندآوری و افزایش جمعیت در این مقطع از زمان، از امور مهم و اساسی است و باید در اولویت مسائل زندگی قرار بگیرد.

استاد حوزه با بیان این‌که فرزندآوری و جلوگیری از حرکت کشور به سمت پیری در اقتدار ملی و پیشرفت کشور تاثیر مستقیم دارد، اظهار کرد: فرزندآوری باید به گفتمان عمومی در عرصه جهاد تبیین تبدیل شود.

خانم دنکوب خاطرنشان کرد: بانوان به ویژه خواهران طلبه در ارتقاء فرهنگ فرزندآوری و تبلیغ گفتمان افزایش جمعیت در جامعه نقش بسزایی دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha