جوانان در جریان دستاوردهای انقلاب قرار بگیرند

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل با بیان اینکه تبیین دستاوردهای نظام مهم‌ترین محور برنامه‌های دهه فجر است، گفت: نسل جوان امروزی بایستی در جریان دستاوردهای انقلاب اسلامی قرار بگیرد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی ستوده در آیین گرامیداشت دهه فجر  و چهلم شهید گمنام که در مؤسسه آموزش‌ عالی الزهرا سلام‌الله‌علیها اردبیل برگزار شد، با اشاره به توطئه‌های استکبار جهانی، بیان داشت: در ۴۴ سال گذشته دشمنان هر سال با برنامه‌ریزی جدیدی به دنبال مقابله با نظام اسلامی ایران بوده‌اند اما امروز که از ضربه‌زدن به اصل نظام نا امید شده‌اند، به‌ دنبال کندکردن روند پیشرفت و کم‌رنگ‌ کردن دستاوردهای آن هستند.

وی افزود: در دوران رژیم ستم‌شاهی پیشینه‌ای‌ سیاه در اوج ذلت اتفاق افتاده بود تا جایی که بسیاری از اندیشمندان غرب وضعیت ایران آن زمان را بدتر از کشورهایی که امروز در شرایط بسیار ناگواری هستند تحلیل می‌کنند و همین مورد باعث شکل‌گیری اراده پولادین میان مردم و موجب پیروی انقلاب اسلامی شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل تصریح کرد: دشمنان ما همواره توطئه‌های بسیاری را با تهدید و تحریم بر ما تحمیل کردند و تلاش دارند تا زیرساخت‌های کشور را نابود کنند، اما کماکان به فضل الهی انقلاب هر روز قوی‌تر از روز قبل در مسیر خود حرکت می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین ستوده اظهار کرد: حجم خدمات انقلاب اسلامی در ۴۴ سال گذشته در زمینه‌های مختلفی چون تولید علم، زیرساخت، صنعت و معدن، ارتباطات، انرژی، نفت، هوافضا، فناوری، نانو تکنولوژی و غیره بسیار ارزشمند بوده است.

این مقام مسوول، با بیان اینکه عزت و عظمت ملت ایران باید به نحو احسن در جامعه تبیین شود، اضافه کرد: امروز بعد از گذر از فتنه‌های دشمنان و جنگ ترکیبی پیش رو، جهاد تبیین در عرصه دستاوردهای انقلاب اسلامی مهم و ضروری است.

جوانان در جریان دستاوردهای انقلاب قرار بگیرند

جوانان در جریان دستاوردهای انقلاب قرار بگیرند

جوانان در جریان دستاوردهای انقلاب قرار بگیرند

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha