10 اثر از حوزه علمیه خواهران و 7 اثر از حوزه برادران کرمان برگزیده شدند

دبیر جشنواره علامه حلی استان کرمان در جلسه شورای اجرایی اختتامیه چهاردهمین جشنواره استانی علامه حلی گفت: 758 اثر برای چهاردهمین جشنواره علامه حلی از حوزه علمیه خواهران و برادران استان ارائه شده که پس از ارزیابی های متعدد،7 اثر از حوزه برادران و 10 اثر از حوزه خواهران برگزیده شد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، جلسه شورای اجرایی برگزاری اختتامیه چهاردهمین جشنواره استانی علامه حلی با حضور حجت الاسلام و المسلمین سلمه ای، مدیر حوزه علمیه برادران، خانم محمدی مدیر حوزه علمیه خواهران، حجت الاسلام و المسلمین انجم شعاع دبیر جشنواره و خانم جوکار معاون پژوهش مدیریت حوزه علمیه خواهران استان کرمان در محل مدیریت حوزه علمیه خواهران استان برگزار شد.

در این جلسه پس از خیرمقدم خانم محمدی، دبیر جشنواره علامه حلی، گزارشی از چهاردهمین جشنواره علامه حلی و مشکلاتی که در سامانه جشنواره وجود داشت ارائه داد.

حجت الاسلام و المسلمین انجم شعاع بیان داشت: حدود 758 اثر برای چهاردهمین جشنواره علامه حلی از حوزه علمیه خواهران و برادران استان ارائه شده است که پس از ارزیابی های متعدد،7 اثر از حوزه برادران و 10 اثر از حوزه خواهران برگزیده شد که در اختتامیه جشنواره از برگزیدگان تقدیر می شود.

در این جلسه در رابطه با چگونگی برگزاری اختتامیه جشنواره اعم از زمان، مکان و ... تصمیم گیری شده و مصوب گردید که دبیرخانه ای مستقل جهت جشنواره علامه حلی تشکیل شود تا موجبات رشد و ارتقای پژوهش و منسجم شدن آثار ارائه شده در جشنواره فراهم شود.

10 اثر از حوزه علمیه خواهران و 7 اثر از حوزه برادران کرمان برگزیده شدند

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha