دوره آموزشی معاونان اداری و مالی مدارس علمیه خواهران هرمزگان در مشهد برگزار شد

دوره آموزش ضمن خدمت معاونان اداری و مالی مدارس علمیه خواهران استان هرمزگان در مشهد مقدس به مدت پنج روز برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، دوره آموزشی 5 روزه، ویژه معاونان اداری و مالی با حضور خانم طاهره پیشدار مسئول نظارت و بازرسی و خانم سمیه رضایی مسئول اداری مالی و حسابدار حوزه علمیه خواهران هرمزگان در شهر مشهد مقدس برگزار شد.

خانم رضایی بیان کرد: در این دوره آموزشی، برخی از اطلاعات مالی که جدیدا در امور مالی مطرح شده است به صورت عملی آموزش داده شد و  به اشکالات مالی معاونانی که در سال های اخیر در این مسئولیت ایفای نقش می کردند، پرداخته شد.

وی تصریح کرد: از سرفصل های آموزشی این دوره، نحوه ثبت حقوق و بیمه به روش جدید، ثبت آورده های غیرنقدی، ثبت اموال اهدایی و امانی، صورت مغایرت، حواله و اکسل است.

مسئول امور مالی حوزه علمیه خواهران هرمزگان اذعان داشت: از جمله دیگر موضوعات مطرح شده در این دوره فرمول زدن در اکسل، ابطال چک، تنخواه و تنخواه گردان بود.

خانم رضایی خاطرنشان کرد: برگزاری جلسه پرسش و پاسخ معاونان اداری و مالی مدارس علمیه خواهران و رفع اشکالات مالی آنان در این دوره، بخش دیگری از دوره آموزشی ضمن خدمت معاونان بود.

وی گفت: لازم به ذکر است که این دوره به صورت کارگاهی برگزار شد و این دوره، مقدمه ای برای برگزاری آموزش های مالی است که توسط معاون مالی مدیریت استان به صورت مجازی ادامه خواهد داشت و هر ماه معاونان موظف هستند فایلهای آموزشی مالی ارسالی از معاون مالی مدیریت را گوش کنند و هر ماه از  آموزش های ارائه شده آزمون گرفته خواهد شود.

خانم رضایی در پایان اظهار داشت: لازم به ذکر است که برنامه های جانبی این دوره آموزشی زیارت بارگاه ملکوتی امام رضا علیه السلام و حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha