برگزاری اختتامیه نهمین دوره استانی جشنواره علامه حلی در یزد+ تصاویر

اختتامیه نهمین دوره استانی، به میزبانی مدیریت حوزه علمیه خواهران استان یزد با حضور مدیران و معاونان مدارس علمیه و برگزیدگان جشنواره برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، اختتامیه نهمین دوره استانی، به میزبانی مدیریت حوزه علمیه خواهران استان یزد با حضور مدیران و معاونان مدارس علمیه و برگزیدگان جشنواره برگزار شد.

خیر مقدم حجت الاسلام و المسلمین کارگر شورکی مدیر حوزه علمیه خواهران استان، حجت الاسلام فیاضی دبیر استانی جشنواره و تقدیر از برگزیدگان این دوره از جشنواره ، سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین معزالدینی و ارائه مقاله توسط دو تن از برگزیدگان  از اهم برنامه های این نشست بود.

 بر پایه این گزارش، مدارس علمیه خواهران یزد در این دوره از جشنواره علامه حلی(ره) اقدام به ثبت ۷۹۳ اثر کردند که از این تعداد ۴۰کتاب، چهار پایان نامه، ۱۵تحقیق پایانی  و ۷۳۴مقاله می باشد.

گفتنی است، در این دوره که اساتید هم حق ثبت مقالات خود را داشتند همچنین شرکت مدارس نسبت به دوره های گذشته  حدود ۳۰ درصد رشد داشته است و از مجموع ۷۹۳ اثر، سه نفر امتیاز صاحب رتبه دوم شدند  ۸ نفر رتبه سوم کسب کردند و ۱۱ نفر شایسته تقدیر و ۴۰  نفر برگزیده که هدایایی به  همه این عزیزان اهدا شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha