پویش نذر ریحان در مدرسه علمیه حضرت زینب (س) یزد برگزار شد

مدیر مدرسه علمیه حضرت زینب(سلام الله علیها) یزد از اجرای طرح های پویش نذر ریحان و جشن خانوادگی خانواده ریحان در این مدرسه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، خانم  فاطمه اعرابی، مدیر مدرسه علمیه حضرت زینب(سلام الله علیها) یزد در گفت و گویی از اجرای  برنامه های اعیاد شعبانیه در این مدرسه خبر داد و گفت: در اعیاد شعبانیه و در آستانه سال جدید پویش نذر ریحان با همت طلاب مدرسه علمیه حضرت زینب(سلام الله علیها)  برگزار شد که طلاب و اساتید هدیه های نقدی و غیر نقدی، ملزومات خانه، پوشاک واسباب بازی را جهت کمک به خانواده های نیازمند به معاونت فرهنگی مدرسه اهدا کردند.

وی برآورد هزینه ها و اقلام غیرنقدی را حدود ۱۵۰ میلیون ریال و کمک های نقدی را ۳۰ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: برگزاری جشن بزرگ خانواده ریحان از دیگر برنامه های اجرا شده در این ایام بود که در این جشن حدود۳۰۰ نفر از طلاب، اساتید وکارکنان مدرسه وخانواده هایشان جهت حضور ثبت نام کردند.

خانم اعرابی کرسی تلاوت، سخنرانی مذهبی توسط حجت الاسلام جهانشاهی، اجرای تواشیح، اهدای جوایز و برگزاری مسابقه، مدیحه سرایی و اجرای برنامه مخصوص کودکان را از برنامه های اجرا شده در این جشن برشمرد.

وی همچنین از برگزاری غرفه های مهدویت در سطح شهر توسط طلاب این مدرسه  خبر داد و اظهار داشت: در ایام ماه مبارک شعبان غرفه هایی در سطح شهر با موضوعات مهدوی برگزار شد و اجرای چالش مهدویت و اهدای هدایا به کودکان و نوجوانان توسط طلاب از برنامه های اجرا شده بود.

خانم اعرابی اجرای جشن ویژه کودکان را از دیگر برنامه های اجرا شده  در اعیاد نیمه شعبان برشمرد و افزود: به همت مربی مهد پیش دبستانی مدرسه علمیه حضرت زیب(سلام الله علیها) جشنی ویژه کودکان نیز  برگزار شد و اجرای سرود توسط کودکان و مولودی خوانی واهدای جوایز از برنامه های اجراشده برای کودکان بود.

وی در پایان  از همکاری بسیج طلاب ، سازمان تبلیغات و فرهنگسرای شهرداری  با معاونت فرهنگی مدرسه علمیه حضرت زینب(سلام الله علیها)  در اجرای این برنامه ها خبر داد .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha