برگزاری جشن «ترنم بارانه‌های انتظار» در مترو گلشهر کرج

جشن ترنم بارانه های انتظار در مترو گلشهر کرج توسط مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(سلام الله علیها) برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(سلام الله علیها) همزمان با ایام اعیاد شعبانیه و میلاد با سعادت حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنافداه با هدف نهادینه کردن فرهنگ انتظار جشن با شکوهی تحت عنوان ترنم بارانه های انتظار برگزار کرد.

خانم انصاری مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(سلام الله علیها)، گفت: اهداء پک فرهنگی و هدایا به بانوان و آقایان و کودکان و ارتباط مؤثر با ایشان همراه با تبیین فلسفه انتظار با استقبال پر شور مردم مواجه گردید، به طوری که برخی از بازدیدکنندگان از غرفه ضمن تشکر از کار فرهنگی مؤثر، مبالغی را جهت نذر فرهنگی به مناسبت میلاد امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) اهداء نمودند.

وی در ادامه تأکید کرد: هر چقدر پیوند قلبی قشر مذهبی بویژه طلاب با مردم مستحکم گردد، مسیر معنوی مردم در جاده انتظار در جهت یاد و نام حضرت حجت(سلام الله علیها) تقویت خواهد شد.

خانم انصاری با اشاره به حضور بانوان غیرمحجبه در غرفه و استقبال از آموزش و پذیرش حجاب، بیان داشت: این مهم با عنایت صاحب اصلی این برنامه حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) بود.

در پایان برنامه معاونت اجتماعی ـ فرهنگی مترو از کادر مدرسه علمیه درخواست نمودند در سایر مناسبت ها در طول سال نیز اینگونه فعالیت ها ادامه یابد.

برگزاری جشن «ترنم بارانه‌های انتظار» در مترو گلشهر کرج

برگزاری جشن «ترنم بارانه‌های انتظار» در مترو گلشهر کرج

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha