دشمن، زن مسلمان را هدف گرفته است

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور گفت: امروزه نقشه‌های دشمن فراوان است؛ یکی از این موارد بی انگیزه کردن بانوان مسلمان است.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران از خوزستان، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی فاضل مدیر حوزه‌های علمیه خواهران در مراسم بزرگداشت بانوی فرهیخته عرصه دین و دانش و فرهنگ، "مرحومه فریده داودی" معاون فقید آموزش حوزه های علمیه خواهران کشور در سالن اجتماعات شرکت نفت شهرستان مسجدسلیمان، ضمن بیان جایگاه والای زن در قرآن و روایات اسلامی، عنوان کرد: با بررسی دیدگاه قرآن و روایات در بحث جایگاه زن در بدو پیدایش دین مبین اسلام، این را در می‌یابیم اگر حمایت‌های مالی یک زن وجود نداشت، معلوم نبود سرنوشت پیامبر اکرم (ص) به کجا می‌رسید.

وی با اشاره به اینکه در مکتبی زندگی می‌کنیم که برای جایگاه و مقام زن ارزش والایی قائل است، تصریح کرد: یکی از هنرهای مرحومه خانم فریده داودی، موفقیت در بین نقش‌های متفاوت بود، چرا که یکی از مشکلات امروزی زن‌ها که موجب اختلال در نقش‌ها می‌شود، جابه جایی آن‌هاست.

حجت الاسلام والمسلمین فاضل خاطرنشان کرد: امروزه نقشه‌های دشمن فراوان است، یکی از این موارد بی انگیزه کردن بانوان مسلمان است؛ در حالی که "مرحومه فریده داودی" برای ما حجتی است که می‌توان به عنوان یک زن مسلمان در کشور اسلامی الگویی موفق باشد.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور با اشاره به نقش اجتماعی و مدیریتی "مرحومه فریده داودی" به عنوان واحد تعلیم و تربیت، یادآور شد: اقدامات فرهنگی و تبلیغی فرصتی بود که خداوند به وی عطا کرد که بتواند شاگردان خوبی تحویل جامعه اسلامی دهد.

حجت الاسلام والمسلمین فاضل خاطرنشان کرد: "مرحومه فریده داودی" با وجود اشتغال، نسبت به خانه و فرزندان نیز بی‌تفاوت نبود و توانست این گونه بین‌ نقش‌های گوناگون موثر باشد و به ایفای نقش بپردازد.

گفتنی است، مرحومه فریده داودی معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران کشور پنج‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ دار فانی را وداع گفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha