شهیدان و ایثارگران مظهر صلابت و اقتدار ایران اسلامی اند

مدیر مدرسه علمیه حضرت زهرا (س) سنجان استان مرکزی با ۳ خانواده شهید دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران استان مرکزی، خانم معصومه امینی مدیر مدرسه علمیه حضرت زهرا(س) سنجان در دیدار با خانواده شهدا گفت: روز شهید متعلق به شهیدانی است که تمام داشته‌های این نظام و پیشرفت‌هایش مرهون خون آن‌ها است.

مدیر مدرسه علمیه حضرت زهرا (س) سنجان استان مرکزی ادامه داد: مادامی که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ما حاکم باشد هیچ قدرتی فکر تجاوز و تعدی به این مرز و بوم را نخواهد کرد.

وی با بیان این مطلب که شهیدان از بندگان مقرب خداوند بودند که از سفره رحمت باری تعالی تا ابد متنعم هستند و این فرصت و نعمتی است که صرفا خداوند متعال آن را به بندگان شایسته خود ارزانی می دارد، اظهار داشت: شهیدان و ایثارگران مظهر صلابت و اقتدار این مرز و بوم هستند و مدال افتخار آنها بر تاریخ ایران اسلامی تا همیشه خواهد درخشید.

خانم امینی با بیان اینکه ایثار و از خودگذشتگی شهدا از مهم‌ترین عوامل حفظ انقلاب است، عنوان کرد: ما مردم ایران اسلامی باید قدردان خون شهدا و فداکاری ایثارگران باشیم، امید است بتوانیم شهدا را سرلوحه کار خود قرار داده و راهشان را ادامه دهیم.

وی تصریح کرد: امید است بتوانیم وظایف خود را در راستای خدمت رسانی به خانواده معظم شهدا و ایثارگران به نحو مطلوب انجام دهیم تا در پیشگاه خداوند مدیون خون شهدا نباشیم.

در این دیدار از سه خانواده شهید به نام های شهید والامقام محمدباقر کبیری، سعید رضایی و عزت الله هاشمی تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

شهیدان و ایثارگران مظهر صلابت و اقتدار ایران اسلامی اند

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha