بی حجابی پروژه دشمن علیه نظام با اسم رمز «زن، زندگی، آزادی» است

استاد مدرسه علمیه فدک میلاجرد استان مرکزی گفت: بی حجابی پروژه ی جدید دشمن علیه نظام است که با رواج بی غیرتی مردان در سطح جامعه اسلامی دشمن به هدفش که براندازی نظام است نزدیک می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، خانم احمدی صبح امروز در نشست سیاسی که در سالن اجتماعات مدرسه علمیه فدک میلاجرد برگزار شد تصریح کرد: بی حجابی پروژه ی جدید دشمن علیه نظام است و با رواج بی غیرتی مردان در سطح جامعه، دشمن به هدفش که براندازی نظام است نزدیک میشود.

وی افزود: حجاب یک واجب شرعی است که در قرآن صراحتا به حد و نحوه ی آن اشاره شده است و با رعایت حجاب اعلام می کنیم که ما به آیات قرآن ایمان داریم و گروهی که به مسئله حجاب بی تفاوت هستند اعلام می کنند که ما به آیات قرآن ایمان نداریم.

استاد مدرسه علمیه فدک میلاجرد استان مرکزی خاطرنشان کرد : دشمن با جنگ ترکیبی علیه نظام اسلامی این بار با یک پروژه به اسم «زن، زندگی، آزادی» وارد عمل شده است که ما باید هوشیار باشیم و اجازه ندهیم جوانان و نوجوانان در دام این گونه شعارها بیفتند و زبان دشمن باشند.

احمدی افزود: به علت کم کاری مسئولین مقام معظم رهبری خود وارد عمل شدند و بی حجابی را نه تنها حرام شرعی بلکه حرام سیاسی اعلام کردند یعنی بی حجابی جنگ با نظام و حاکمیت اسلامی است.

وی در پایان گفت: طلاب باید با تمام توان وارد عمل شوند و از نظام و حاکمیت اسلامی دفاع کنند و جوانان و نوجوانان را آگاه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha