فرصت خرید کتاب برای اساتید و طلاب خواهر در سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

مدیرعامل مرکز نشر هاجر، ناشر تخصصی زن و خانواده از فرصت خرید کتب در سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با تخفیف ویژه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، آقای احمد شایانفر در گفت‌وگویی اظهار داشت: سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از ۲۰ تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ با شعار «آینده خواندنی‌ست» به ۲ شکل حضوری(مصلی بزرگ تهران) و مجازی (آدرسketab.ir) برگزار خواهد شد.

وی افزود: در همین راستا اطلاعات طلاب و اساتید حوزه های علمیه خواهران جهت بهره مندی از یارانه خرید کتاب از سوی مرکز برنامه ریزی و نظارت حوزه های علمیه خواهران به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال شده است.

مدیرعامل مرکز نشر هاجر با بیان این که تخصیص یارانه کتاب برای خریدهای حضوری و غیرحضوری است، ادامه داد: ثبت نام جهت دریافت بن اینترنتی از روز ۱۷ اردیبهشت ماه آغاز و تا زمانی که اعتبار یارانه موجود باشد، ادامه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به بودجه اختصاص یافته و سقف اعتباری تعیین شده، اولویت ثبت نام با متقاضیانی است که زودتر ثبت نام کنند و پس از تکمیل ظرفیت، امکان ثبت نام متقاضیان جدید نخواهد بود؛ از این رو متقاضیان باید به آدرس https://book.icfi.ir/ مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

آقای شایانفر بیان داشت: یارانه اعتباری خرید اساتید ۷۰۰ هرزار تومان اعلام شده که ۳۵۰ هزار تومان یارانه اختصاصی ارشاد است و ۳۵۰ هزار تومان هم پرداختی فرد خواهد بود و یارانه اعتباری طلاب نیز ۶۰۰ هزار تومان است که ۲۴۰ هزار تومان یارانه اختصاصی ارشاد و ۳۶۰ هزار تومان نیز پرداختی فرد است.

وی گفت: یارانه خرید کتاب  به‌ صورت «اعتبار خرید» به کد ملی متقاضیان اختصاص پیدا می‌کند؛ بنابراین برای ثبت نام نیاز به واریز وجه نیست و سهم خریدار از یارانه اعتبار خرید کتاب، هنگام خرید کتاب محاسبه و پرداخت خواهد شد.

مدیرعامل مرکز نشر هاجر افزود: هر کد ملی، تنها یکبار مجاز به دریافت یارانه خرید کتاب است و هنگام ثبت‌نام، شماره تلفن همراه باید فعال، در دسترس و در اختیار شخص ثبت‌نام کننده(کد ملی خریدار) باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha