تقویت ایمان و تزکیه نفس از مهارت های ضروری خادم‌یاری است

مدیر موسسه آموزش عالی زینب کبری (س) رفسنجان در اولین دوره بانوان خادم‌یار رضوی گفت: تقویت ایمان و تزکیه نفس از مهارت های ضروری خادم‌یاری است و در این دوره تبیین می گردد.

 به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، نخستین دوره آموزشی خادم‌یار و یاوران رضوی ویژه بانوان با عنوان« ویژگی های خادمی» در موسسه آموزش عالی حضرت زینب کبری(س) رفسنجان برگزار شد. این دوره آموزشی در قالب سه جلسه ۹۰ دقیقه ای برای ۱۰۰ نفر از بانوان خادم‌یار با حضور دو تن از مدرسان حوزه علمیه خواهران رفسنجان، خانم ها آفرند و نخعی برگزار می‌شود و نخستین جلسه این دوره آموزشی نیز برای دو گروه ۵۰ نفره از بانوان برگزار شد.

  نوروزی مسئول مستقیم هیئت خدام رضوی در ابتدای جلسه به ارائه توضیحاتی در خصوص اعزام کاروان های خدام در ایام دهه کرامت به چایخانه حرم شریف رضوی پرداخت.

در ادامه خانم نخعی مدیر موسسه آموزش عالی حضرت زینب کبری (س) شرح ویژگی‌های خدام را مهمترین محتوای ارائه شده در این دوره دانست و گفت: این ویژگی ها در سه گروه، ویژگی های قبل از سفر، ویژگی های حین سفر و ویژگی های بعد از سفر دسته بندی می شود.

وی در ادامه به تبیین مراحل کسب ویژگی های اخلاقی قبل از سفر، همچون تقویت ایمان، اخلاص، تزکیه نفس، استغفار و کسب رضایت خانواده پرداخت و تبیین دو دسته دیگر از ویژگی‌ها و همچنین مهارت ارتباط موثر و قوانین خاص خادم‌یاران و یاوران رضوی نیز از مباحثی است که در ادامه دوره تبیین می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha