فعالیت اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل حوزه‌های علمیه خواهران در ۶ بخش

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل حوزه های علمیه خواهران گفت: در ساختار جدید، اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل در ۶ بخش خبر و اطلاع رسانی، رسانه،‌ فضای مجازی، تبلیغات، بین الملل و رویدادهای ملی فعالیت می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، حجت الاسلام بهشتی پور در اجلاس مدیران استانی که در مرکز مدیریت حوزه خواهران در قم برگزار شد به اهمیت جایگاه روابط عمومی در جهت انعکاس و بازنمایی فعالیت بانوان طلبه و دستاورد حوزه‏های علمیه خواهران اشاره کرد و اظهار داشت: در تلاش هستیم با ایجاد ساختاری پویا و با بهره‌گیری از رسانه‌ها جامعه را از فعالیت‌ طلاب خواهر آگاه کنیم.

وی بخش‌های مختلف روابط عمومی و امور بین الملل را تشریح کرد و افزود: در ساختار جدید، اداره کل روابط عمومی  و امور بین الملل در ۶ بخش خبر و اطلاع رسانی، رسانه،‌ فضای مجازی، تبلیغات، بین الملل و رویدادهای ملی فعالیت می کند که هر یک از این ۶ بخش از زیرمجموعه‌های کارآمدی تشکیل شده است.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل حوزه های علمیه خواهران در ادامه، اهداف برنامه پنج ساله را مورد توجه قرار داد و یادآور شد: در بخش خبر و رسانه سه هدف مهم «معرفی طلاب و اساتید شاخص»، «معرفی دستاوردها» و «معرفی برنامه‌های شاخص مدارس» برنامه ریزی شده است.

وی در ادامه به اهمیت انعکاس دستاوردهای طلاب خواهر در سطح بین الملل نیز اشاره و خاطرنشان کرد: در بخش بین الملل نیز چهار بخش «معرفی و بکارگیری طلاب فعال بین الملل»، «برگزاری نشست‌های تخصصی بین الملل»، «تولیدات چند رسانه‌ای چند زبانه» و «تشریفات مهمانان بین الملل» دیده شده است.

حجت الاسلام بهشتی‌پور در پایان تاکید کرد: بر اساس برنامه پنج ساله اداره کل روابط عمومی برنامه ویژه‌ای برای پوشش فضای مجازی خواهیم داشت تا بتوانیم این فضا را نیز به خوبی مدیریت کنیم و تا پایان سال آیین نامه تولید و انتشار فضای مجازی تدوین شده و کانال‌های تخصصی راه اندازی می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha